Współpraca Sales Intelligence i Biedronki nad promocją nowej platformy

Informacja Prasowa - 27.05.2024
202

Sales Intelligence współpracując z Jerónimo Martins Polska nie tylko realizuje kampanie, ale przede wszystkim skupia się na partnerstwie

Sales Intelligence nawiązało strategiczną współpracę z Jerónimo Martins Polska, właścicielem sieci Biedronka, w celu promocji nowej platformy e-commerce zakupy.biedronka.pl. Platforma ta umożliwia wygodne zamawianie produktów spożywczych przez Internet z dostawą bezpośrednio do domu. Usługa obecnie działa na terenie Warszawy.

 

W ramach współpracy z Biedronką, Sales Intelligence, należące do Grupy Kapitałowej Digitree Group, zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance dla zakupy.biedronka.pl koncentrując się na budowaniu świadomości platformy i promowaniu wygodnych zakupów spożywczych online.

Sales Intelligence współpracując z Jerónimo Martins Polska nie tylko realizuje kampanie, ale przede wszystkim skupia się na partnerstwie opartym na szerokim doradztwie oraz głębokim zrozumieniu potrzeb klienta online.

Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu. – Mateusz Jeżyk, COO Sales Intelligence.

Sales Intelligence doskonale rozumie, że sklep internetowy zakupy.biedronka.pl to nowy, rozwojowy projekt Biedronki, który ma ogromny potencjał, aby zrewolucjonizować zakupy przez internet z dostawą do domu na rynku e-grocery. Dlatego od samego początku wykorzystuje sprawdzone metody, a także nowatorskie rozwiązania, aby ten projekt szybko stał się synonimem sukcesu w e-commerce.

 

Wybierając naszą firmę, Biedronka zyskała nie tylko wykonawcę, ale przede wszystkim doradcę, który aktywnie wspiera rozwój jej biznesu. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej innowacyjnej podróży i przyczyniać się do sukcesu nowego konceptu sprzedażowego Biedronki, pomagając jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów. – Iwona Nalbach, Head of Business Development Sales Intelligence.

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...