Współpraca EHF EURO 2022 i TikTok tworzy nowy wymiar sportu

Informacja Prasowa - 01.02.2022
117

Współpraca EHF EURO 2022 i TikTok tworzy nowy wymiar sportu

Współpraca EHF EURO 2022 i TikTok tworzy nowy wymiar sportu

– Współpraca EHF i TikTok podczas Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn okazała się wielkim sukcesem – treści dotyczące piłki ręcznej obejrzano ponad 100 milionów razy.

Partnerstwo pomiędzy Mistrzostwami Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn EHF EURO 2022 i TikTokiem, przyniosło efekt w postaci dziesiątek tysięcy nowych fanów profilu @homeofhandfootball na TikToku i ponad 100 milionów odsłon treści związanych z piłką ręczną tylko w czasie trwania turnieju.

W ramach oficjalnego wyzwania #HandballSkills, powstało ponad 2 700 TikToków, które udostępniono 131 tys. razy.

Użytkownicy TikToka mieli okazję po raz pierwszy obejrzeć transmisję na żywo z meczu piłki ręcznej bezpośrednio na platformie. Powtórkę półfinału EHF EURO 2020 pomiędzy Chorwacją a Norwegią oglądało 155 tys. widzów, a powtórka półfinału Hiszpania – Słowenia z tego samego turnieju zgromadziła aż 225 tys. odbiorców.

W rezultacie, w samym grudniu liczba osób śledzących konto EHF na TikToku wzrosła o prawie 100 tys. nowych obserwatorów. Oficjalny profil @homeofhandball śledzi już ponad 270 tys. fanów, co czyni go największym profilem piłki ręcznej na platformie.

Zainteresowanie, jakim cieszyły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej, pokazało, że nasi użytkownicy są spragnieni treści związanych ze sportem, które nie tylko chętnie oglądają, ale z którymi w ochotę wchodzą w interakcję. To też świetnie udowadnia potencjał platformy w obszarze sportowej rozrywki. Treści związane z rozgrywkami piłki ręcznej cieszyły się ogromną popularnością wśród naszych użytkowników w każdym wieku, o czym świadczą liczby. Podczas trwania zawodów hashtag #handball miał ponad 127 mln wyświetleń, hashtag #HandballSkills zobaczyło 73 mln osób, a hashtag #ehfeuro2022 zyskał 48 mln wyświetleń. Dzięki współpracy z EHF udało nam się stworzyć coś niezwykłego, łączącego doświadczenia online i offline.” – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations TikTok CE.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze pierwsze partnerstwo z TikTokiem było tak owocne pod względem dotarcia do nowych grup odbiorców na całym świecie. Treści sportowe w formie wideo i relacje live cieszą się ogromnym zainteresowaniem użytkowników, co najlepiej pokazują statystyki dotyczące wyświetleń. Ta współpraca uświadomiła nam, jak wielki potencjał rozrywkowy ma TikTok.” – dodał Sekretarz Generalny EHF, Martin Hausleitner.

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...