Wspólna kampania Szlachetnej Paczki i filmu „Miłość jest wszystkim”

Redakcja PR - 03.12.2018
157

Joanna Kulig zagrała dla Szlachetnej Paczki

By Święta były piękne dla wszystkich. Startuje wspólna kampania Szlachetnej Paczki i filmu „Miłość jest wszystkim”.

Joanna Kulig, Julia Wyszyńska, Ola Adamska, Mateusz Damięcki i Leszek Lichota – gwiazdy najnowszej komedii świątecznej „Miłość jest wszystkim” namawiają do dzielenia się z potrzebującymi i wspierania Szlachetnej Paczki w specjalnie przygotowanym świątecznym spocie. Efekty współpracy, jaką twórcy filmu nawiązali ze Szlachetną Paczką, od 2 grudnia można zobaczyć na ekranach telewizorów.

 

 

Razem w kinach i przy wspólnym stole

Specjalny spot promujący Szlachetną Paczkę emitowany jest przed każdym seansem filmu „Miłość jest wszystkim” w sieci kin Cinema City w całej Polsce od 23 listopada. Oficjalna premiera spotu nastąpi jednak dopiero teraz – 2 grudnia w telewizji TVN i w mediach społecznościowych.

Twórcy kampanii zrealizowali też making of świątecznego spotu. Ponadto w ramach wspólnych działań przygotowano specjalne świąteczne ulotki z hasłem „By święta były piękne dla wszystkich”, które będą dystrybuowane w kinach. Działania promocyjne są wspierane przez Igora Herbuta, który zadedykował Szlachetnej Paczce piosenkę do filmu „Miłość jest wszystkim”. Wokalista zespołu LemON wspólnie z muzykiem Sławkiem Uniatowskim przed kilkoma dniami osobiście przygotowali paczkę z pomocą dla jednej z rodzin objętch wsparciem Szlachetnej Paczki. Piosenkę „Miłość jest wszystkim” muzyk zagra równiez na żywo podczas tegorocznej Gali 18-lecia Szlachetnej Paczki, która będzie transmitowana na antenie TVN 16 grudnia.

Przywrócić Świętom Bożego Narodzenia ich prawdziwy sens

Celem wspólnej kampanii jest to, by w święta zatrzymać się i spojrzeć na drugiego człowieka, a w przedświątecznej gonitwie i szale zakupów nie zgubić prawdziwego sensu, jaki niesie ze sobą ten czas. Twórcy ufają, że gdy dokona się w nas i w otoczeniu zmiana, której początkiem jest zauważanie siebie nawzajem, wtedy święta odzyskają swój prawdziwy blask.

„Co jest najważniejsze w święta? To, że nawzajem się zauważamy. To tak niewiele, a wystarczy, aby dokonała się w nas wielka zmiana. Dodatkowe nakrycie na stole przestaje być tylko dodatkowym talerzem i zamienia się w miejsce, w którym dajemy siebie innym. Wspierając Szlachetną Paczkę, zapraszamy do wspólnego stołu tych, dla których często brakuje przy nim miejsca. To od nas zależy, czy potrzebujący otrzymają szanse na piękne i godne święta. Takie, o jakich wszyscy marzymy” – powiedziała Joanna Kulig, wieloletnia ambasadorka Szlachetnej Paczki, w filmie grająca rolę Magdy.

 

Joanna Kulig

 

Szlachetna Paczka to jeden z największych i najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce. Istnieje od 2001 roku i jest jedynym na świecie systemem pomocy bezpośredniej, który łączy ogromną skalę działania z tym, że konkretny człowiek wciąż pomaga w nim konkretnemu człowiekowi. Przez 18 lat w działania Paczki włączyło się blisko 4 mln osób, a łączna wartość pomocy materialnej, przekazanej ponad 150 tys. rodzinom w potrzebie przekroczyła ćwierć miliarda złotych.

Historie, które możesz zmienić na dobre

W filmie „Miłość jest wszystkim” pojawia się też wątek szczególnie bliski idei Szlachetnej Paczki. Rodzina pary bohaterów, Ewy i Tadeusza, ledwo wiąże koniec z końcem i – jak wiele osób objętych pomocą Paczki – bohatersko zmaga się z trudnościami.

„Pracując nad zbudowaniem mojej postaci, myślałam o osobie, która ma problemy finansowe. Nasza filmowa rodzina jest bardzo skromna, nie może sobie pozwolić na żadne ekstrawagancje świąteczne” – tłumaczy Julia Wyszyńska, odtwórczyni roli Ewy. – „Tym bardziej cieszę się, że przy okazji filmu możemy zwrócić uwagę na to, jak wiele osób w Polsce żyje w trudnych warunkach”.

 

Julia Wyszyńska

 

Nie bądź obojętny

Koniec roku to w Szlachetnej Paczce najbardziej intensywny okres. W połowie listopada na stronie szlachetnapaczka.pl została otwarta baza z historiami rodzin włączonych do projektu w tej edycji. Aż do 8 grudnia potrwa kampania, której celem jest pozyskanie darczyńców dla wszystkich potrzebujących. W tym roku Paczka jest obecna w 670 rejonach Polski, a organizowana przez nią pomoc trafi do ponad 15 tys. rodzin.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...