Moico rusza z nową kampanią reklamową!

Informacja Prasowa - 08.08.2018
142

Moico rusza z nową kampanią reklamową!

6 sierpnia wrocławski dostawca mediów domowych Moico wystartował z nową kampanią promocyjną. Jej głównym celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz przedstawienie rozszerzenia oferty o dostępną tylko w połączeniu z innymi pakietami usługę mobile.

 

Elementem, na którym bazuje cała kampania jest trwający nieco ponad pół minuty spot reklamowy. Założenia filmu obejmują promocję zestawów usług, poczynając od pakietów telewizyjnych Moico (Polly, James, Alice), z którymi personifikują się bohaterowie video. Dzięki dowolnej możliwości łączenia wszystkich elementów oferty, użytkownik może stworzyć najbardziej odpowiadający swoim potrzebom pakiet usług, a tym samym poprowadzić własną historię poznania bohaterów spotu.

 

Koncept kampanii opiera się na pośrednim przekazie reklamowym, a większą wagę przy jego opracowaniu przykładano do ukazania alternatywnego charakteru marki, wzbudzenia ciekawości u odbiorców oraz wywołania pozytywnych konotacji z Moico. Prapremiera spotu miała miejsce podczas 18. MFF Nowe Horyzonty. Video można było obejrzeć na ekranach kinowych przed cyklem Nocne Szaleństwo, którego marka była partnerem. Dziś video dostępne jest również online.

 

Równolegle z udostępnieniem wideo zaplanowano działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), wyszukiwarkach SEM oraz outdoor (kolportaż materiałów reklamowych, citylighty). Wspomniane rodzaje aktywności będą przedstawiały ofertę marki w ścisłym nawiązaniu do spotu reklamowego. Promowane będą także pakiety internetu oraz mobile, których nazwy pojawiają się nieinwazyjne na drugim planie akcji filmu. Kampania będzie targetowana na mieszkańców Wrocławia i Oławy, gdzie Moico dostarcza swoje usługi.
Za stworzenie koncepcji kampanii oraz wdrożenie wszystkich działań odpowiedzialna jest agencja Wills Integrated z Wrocławia.

 

Nowy klip promocyjny Moico można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=geYH7O1MhXk&feature=youtu.be

 

 

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...