Wraca TikTok Speed Games.

Informacja Prasowa - 25.05.2022
215

Popularni artyści i twórcy internetowi rywalizowali na Torze Modlin i pod okiem Kuby Przygońskiego ćwiczyli bezpieczną jazdę w ekstremalnych warunkach

TikTok, globalna platforma rozrywkowa, po raz kolejny zaprosiła osobistości z polskiego świata rozrywki do rywalizacji w serii wydarzeń motorowych Speed Games. Poza dobrą zabawą, uczestnicy – pod okiem Kuby Przygońskiego i doświadczonych kierowców – ćwiczyli bezpieczną jazdę w ekstremalnych warunkach. W ten sposób TikTok chce promować odpowiedzialność na drodze przed okresem wakacyjnych wyjazdów.

24 maja – w czasie pierwszego z 5 tegorocznych wydarzeń – uczestnicy serii wiosenno-letnich imprez Speed Games rozgrywanych na Torze Modlin przetestowali m.in. najnowsze modele z portfolio marki Toyota. W finałowym wyścigu w rywalizacji kobiet triumfowała Agnieszka Kaczorowska. Kolejne miejsca na podium zajęły Wiktoria Gąsiewska i Natalia Janoszek. Wyścig mężczyzn wygrał Nikodem Rozbicki. Za nim na metę dotarli Robert Buczyński z kanału „Hi_5” i Wojciech Gola.

Rozrywka i nauka bezpiecznej jazdy

TikTok to platforma rozrywkowa, która inspiruje i edukuje. Według najnowszych badań 61% polskich użytkowników podkreśla, że korzystanie z niej wywołuje pozytywne emocje[1], a 62%, że dzięki TikTokowi uczy się i odkrywa coś nowego. Wykorzystując zaangażowanie twórców i użytkowników, TikTok chce skierować ich uwagę na bezpieczeństwo za kierownicą.

„TikTok jest platformą, która w unikalny sposób potrafi łączyć elementy rozrywkowe z edukacyjnymi. Można uczyć się języków, majsterkowania, zgłębiać tajniki mody czy makijażu. Tym razem, przy okazji projektu Speed Games kierujemy także uwagę użytkowników w stronę zagadnień związanych z bezpieczną jazdą. Poprzednie edycje wydarzenia wygenerowały w sumie 120 milionów impresji w samych mediach cyfrowych. Chcemy użyć tej siły, by, wspólnie z Kubą i zaproszonymi gośćmi, w lekki
i przystępny sposób pomówić o odpowiedzialnym poruszaniu się po drodze”. – komentuje Paula Kornaszewska, Head of Operations TikTok CE.

W tegorocznej edycji Speed Games udział biorą znani twórcy i gwiazdy m.in.: FitLovers, Marti Renti, Nikodem Rozbicki, Julia Zugaj czy Wiktoria Gąsiewska.

W poprzedniej edycji Speed Games do współpracy zaproszono m.in. Adama Zdrójkowskiego, Jeleniewską, Magdę Beredę, Joannę Moro, Maję Kuczyńską i wielu innych.

„Wkrótce rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi – wakacyjne wyjazdy. Promując wraz z TikTokiem i zaangażowanymi w rywalizację gwiazdami bezpieczeństwo oraz odpowiedzialność chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać, że kierując należy maksymalnie skupić się na drodze i panujących na niej warunkach” – mówi Kuba Przygoński, kierowca rajdowy i twórca internetowy, którego kanał na TikToku śledzi już ponad ćwierć miliona użytkowników.

Sport i motoryzacja na platformie TikTok

Treści powiązane z motoryzacją zdobywają coraz większą rzeszę fanów na platformie. Dla przykładu: treści spod hasztagu #moto globalnie mają blisko 4 miliardy wyświetleń, a #cartok ponad 19 miliardów. W Polsce sporym echem odbiły się też lokalnie stworzone akcje: treści spod hasztagu #coolturalny kierowca to dziś prawie 70 milionów wyświetleń. W poświęconych bezpieczeństwu za kierownicą challenge’ach przeprowadzonych na platformie (#BezpiecznaMajówka, #AutoNaZimę czy #BabaZaKierownicą) udział wzięło tysiące użytkowników, a filmy zanotowały miliony impresji (#babazakierownica to 1,4 tys przesłanych video i 45 mln odsłon,
a #BezpiecznaMajówka – tyle samo filmów i 32 mln odsłon). Dzięki zaangażowaniu Kuby Przygońskiego, jednego z najlepszych kierowców rajdowych w Polsce, Speed Games stało się cenionym wydarzeniem w branży – także dzięki unikalnemu podejściu do edukacji o bezpieczeństwie na drodze.

Poprzednie edycje Speed Games, łącznie wygenerowały 121 milionów impresji
w platformach cyfrowych, z czego 116 mln na TikToku.

[1] TikTok Marketing Science PL Audience Understanding Research 2022 by CLEAR M&C Saatchi

Comments

comments

215
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...