Wpływy z reklam w internecie wzrosły o 10 procent

Redakcja PR - 29.08.2017
177

Wpływy z reklam w internecie wzrosły o 10 procent

W pierwszym kwartale 2017 roku wpływy z reklam internetowych  wzrosły o 10 procent. Jest to kontynuacja długiego już trendu, firmy systematycznie zwiększają budżety kampanii reklamowych, zamieszczanych w sieci.

Reklamodawcy od stycznia do marca bieżącego roku wydali 890 milionów złotych. Potwierdziły to badania AdEx, zrealizowane przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wydatki na reklamę zwiększyły się o 85 milionów złotych.

Największą grupą reklamodawców są handlowcy, ich wkład w rynek wyniósł 19 procent. Drugie miejsce zajęła branża motoryzacyjna z wynikiem 11 procent. Ostatnie miejsce na podium należy do telekomunikacji z 8-procentowym udziałem w rynku.

Comments

comments

177
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...