W tym roku Impact wysyła swoje „know-how” za granicę i organizuje event w Rumunii
23-24 października w Bukareszcie odbędzie się pierwsza zagraniczna edycja Impactu. Będzie jednym z najważniejszych eventów biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wirtualna Polska wraz z platformą WPartner została patronem wydarzenia.
Wirtualna Polska od lat wspiera medialnie Impact. Corocznie podczas wydarzenia odbywa się też uroczysta gala wręczenia nagród Money.pl dla najważniejszych osób i firm w polskiej gospodarce. W tym roku Impact wysyła swoje „know-how” za granicę i organizuje event w Rumunii. Wirtualna Polska, która rozwija swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie obecna na tym wydarzeniu. Na miejscu pojawi się stoisko, na którym będzie można spotkać zespół tworzący platformę WPartner. Ponadto Jakub Stępka, kierownik sprzedaży WPartner, weźmie udział w panelu dyskusyjnym pt. „Tech for Good: Innovations Driving a Better Tomorrow”.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością udziału w wydarzeniu Impact. To idealne miejsce do wymiany wiedzy i doświadczeń, które wspierają dalszy rozwój i efektywność. To również doskonała okazja, by zaprezentować unikatowe możliwości naszej platformy WPartner szerszej, zagranicznej publiczności – mówi Beata Tłuczkiewicz, Inventory Efficiency and Growth Director.
Wydarzenie odbędzie się 23-24 października w Bukareszcie. Bilety można kupić na stronie: https://impactbucharest.com/
Agenda pierwszego Impactu w Rumunii obejmuje takie tematy jak cyfrowa przyszłość, globalna ekonomia i bankowość, finanse i technologie, zdrowie, przywództwo, startupy, zielona ekonomia, digital commerce. Jednym z top speakerów Impact Bucharest będzie Nando Parrado – urugwajski biznesmen i mówca motywacyjny, jeden z szesnastu ocalałych z lotu nr 571 Urugwajskich Sił Powietrznych, który rozbił się w Andach 13 października 1972. Swoje wystąpienia potwierdzili też m.in. Daniel Dăian, Przewodniczący Rumuńskiej Rady Fiskalnej, Ivan Vejvoda Head of Europe’s Futures w Instytucie Nauk o Człowieku w Wiedniu, Mark Boris Andrijanič – wiceprezydent Kumo.AI i były minister ds. transformacji cyfrowej Republiki Słowenii.
WPartner to platforma SSP, która daje możliwość monetyzacji powierzchni reklamowej dzięki unikatowej technologii opartej o model programmatic. Umożliwia wybór optymalnej oferty bez konieczności integracji wydawcy z wieloma partnerami. Działa w Polsce, gdzie dociera do 93% użytkowników oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.