WP z dedykowaną sekcją interaktywną i programem wideo dla marki Wawel

Informacja Prasowa - 20.04.2020
11

WP z dedykowaną sekcją interaktywną i programem wideo dla marki Wawel

WP z dedykowaną sekcją interaktywną i programem wideo dla marki Wawel

Wawel i Wirtualna Polska nawiązały roczną współpracę w ramach kampanii Dobre Składniki. W specjalnej sekcji interaktywnej pojawią się historie i pomysły na spędzanie różnych świąt w kalendarzu. Powstanie również 8 odcinków programu kulinarnego „Smacznego na…”.

Kampania Dobre Składniki trwa od 2017 roku. Jej celem w przygotowanym serwisie WP jest edukacja w zakresie rozszyfrowywania etykiet artykułów spożywczych i produktów wykorzystywanych w produkcji słodyczy. W ramach współpracy z WP ruszyła specjalna sekcja interaktywna, w której prezentowane są materiały eksperckie, wyprodukowano program kulinarny z Natalią Paździor „Tradycyjnie pyszne” oraz zorganizowane zostały również konkursy. Wszystkie działania podkreślają rolę poszukiwania zdrowych składników w produktach spożywczych.

Współpraca została przedłużona o kolejny rok. W sekcji specjalnej pojawią się nowe materiały eksperckie oraz historie i pomysły na celebrowanie różnych świąt, które odpowiedzą również na wyzwanie wspólnego spędzania czasu głównie w domach. Wirtualna Polska produkuje również nowy program kulinarny „Smacznego na…”, prowadzony przez Gosię Rudzińską, entuzjastkę zdrowego trybu życia, która z widzami dzieli się pasją do gotowania. W programie pojawią się przepisy na zdrowe i proste dania na każdą sytuację i porę dnia. Pierwszy odcinek „Smacznego na dzień dobry!” jest już dostępny w serwisie WP Wideo.

Wszystkie nasze słodycze powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Wyeliminowaliśmy barwniki i sztuczne aromaty oraz emulgator E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Takie właśnie podejście do tworzenia naturalnych i innowacyjnych produktów mocno wyróżnia nas na rynku, zatem z dumą mówimy o tym wszystkim miłośnikom słodyczy – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

W kampanii Wawel stawiamy na interaktywną, storytellingową formę przekazu. Cenne informacje na temat tego z czego zrobione są słodycze, jak czytać etykiety i które składniki naprawdę są dla nas dobre publikowane są w profesjonalnych, a jednocześnie łatych w odbiorze artykułach i galeriach. Przekaz wzmacnia również dedykowany cykl wideo – mówi Joanna Bychawska, Head of Strategy and Operations w WP.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...