WP SportoweFakty partnerem Śląska Wrocław

Informacja Prasowa - 01.08.2019
22

WP SportoweFakty partnerem Śląska Wrocław

Najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, WP SportoweFakty, został patronem medialnym klubu WKS Śląsk Wrocław. Współpraca zakłada pierwszeństwo w dostępie do materiałów dotyczących klubu, wzajemną promocję i wsparcie marek.

To pierwsza tego typu współpraca serwisu WP SportoweFakty z klubem grającym w PKO Ekstraklasie. W nowym sezonie Śląsk Wrocław chce walczyć o miejsce w tzw. grupie mistrzowskiej. Drużyna ma kilku nowych piłkarzy, a kapitanem został wielokrotny reprezentant Polski, Krzysztof Mączyński.

Śląsk Wrocław to klub z wielkimi tradycjami, potencjałem i nowoczesnym zapleczem piłkarskim. Najważniejsze i najciekawsze informacje oraz filmy kibice w pierwszej kolejności znajdą w serwisie WP SportoweFakty i obiecuję, że będą pełne sportowych emocji – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszaru sport w WP.

– Dla nas ta współpraca ma dodatkowe znaczenie. Wrocław, tak jak Warszawa i Gdańsk, jest jednym z miast, gdzie siedzibę mają spółki należące do Wirtualna Polska Holding. Partnerstwo z klubem sportowym zacieśnia nasze związki z miastem – dodaje Anna Szuszkiewicz, menadżer ds. promocji w Wirtualnej Polsce.

Współpraca zakłada promocję serwisu WP SportoweFakty w materiałach klubowych oraz na stadionie, podczas meczów. WP SportoweFakty zyskały możliwość emitowania filmów tworzonych na potrzeby WKS Śląsk Wrocław i pierwszeństwo w dostępie do niektórych materiałów.

Nawiązanie współpracy z WP SportoweFakty to kolejny, ważny krok w budowaniu silnej marki klubu. Z jednej strony będziemy mogli skorzystać z przestrzeni reklamowych w najpopularniejszym serwisie sportowym w Polsce, z drugiej kibice znajdą na jego łamach jeszcze więcej interesujących materiałów związanych z drużyną WKS-u– mówi Michał Mazur, dyrektor ds. komunikacji i promocji Śląska Wrocław.

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w czerwcu 2019 roku serwis odwiedziło 6,5 mln realnych użytkowników.

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...