WP i Mercedes-Benz z cyklem wideo o samochodach elektrycznych

Informacja Prasowa - 26.11.2019
198

WP i Mercedes-Benz z cyklem wideo o samochodach elektrycznych

WP brand studio przygotowało serię wideo o elektromobilności i samochodach elektrycznych. Cykl powstaje we współpracy z domem mediowym OMD na zamówienie marki Mercedes-Benz, która prezentuje w nim model EQC. Premiera nowego odcinka w każdą środę.

„Moje kolejne auto będzie elektryczne, bo…” to cykl czterech odcinków poświęconych Mercedes-Benz EQC i elektromobilności. Każdy materiał rozpocznie się od nazwy serii i zaprezentuje różne perspektywy posiadania samochodu elektrycznego.

Program prowadzi Mateusz Żuchowski, dziennikarz Autokult.pl, a jego gośćmi będą Maciej Panek, Bartosz Dobrowolski, Marcin Mostafa, Marcin Konieczny. Kolejne odcinki publikowane będą co tydzień w środę. Projekt powstaje we współpracy z domem mediowym OMD. Działania promocyjne w serwisie zaplanowano do końca roku.

Mercedes-Benz EQC to pierwszy model tej marki stworzony od podstaw jako samochód elektryczny. Dostępny już na polskim rynku ekologiczny crossover może przejechać na jednym ładowaniu 417 km i dysponuje mocą 408 KM. Elektromobilność jest obecnie najgorętszym tematem motoryzacji, ale jej rozwojowi towarzyszy wiele wątpliwości i stereotypów. To właśnie z nimi mierzą się bohaterowie serii poprzez poznawanie kolejnych cech rewolucyjnego, elektrycznego Mercedesa.

Serwis Autokult.pl oferuje najnowsze informacje dotyczące motoryzacji. Prezentuje premiery, galerie, filmy i testy samochodów. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w październiku 2019 serwis odwiedziło prawie 4 mln realnych użytkowników. W kwietniu 2019 redakcja stworzyła e-autokult.pl, serwis poświęcony nowościom w świecie elektromobilności. W centralnym miejscu strony znajduje się mapa Polski z miejscami do ładowania pojazdów, podziałem na rodzaje wtyczek, moc ładowania i dostępność stacji.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...