„Work-life balance? Pomorskie!”

Redakcja PR - 26.10.2018
243

Kampania promująca region od Pracowni_EB

W nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Crossmediowe działania pokazujące walory tego regionu, a zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, zaplanowała Pracownia_EB.

Centralną częścią kampanii „Work-life balance? Pomorskie!” jest materiał wideo przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje. Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.

Materiałowi wideo towarzyszą m.in. artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Livemorepomerania.com, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.

Kampania powstała dzięki połączeniu wysiłków Agencji Rozwoju Pomorza oraz czołowych pomorskich pracodawców, firm: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.

„Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. Większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. Przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób” – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz z Pracowni_EB, pomysłodawca i koordynator projektu. – „Cieszę się, że udało nam się przekonać do zaangażowania się w projekt dużych, otwartych i świadomych tej potrzeby pracodawców oraz Agencję Rozwoju Pomorza, dla której wsparcie rynku pracy jest jednym z priorytetów.”

Kampanię „Work-life balance? Pomorskie!” opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB należąca do GoldenLine. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa, znana m.in. z produkcji filmów reklamowych dla Link4 czy mBanku.

Comments

comments

243
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...