Wordsmith PR z nową identyfikacją
Wordsmith PR z nową identyfikacją
Agencja Wordsmith PR ma nową identyfikację. Odświeżony branding i nowa strona www jest prezentem na 9. urodziny agencji.
Agencja Wordsmith PR zaprezentowała nowy branding. Odświeżone logo w prostej formie odzwierciedla elegancję i znaczenie każdego słowa, które jest podstawą pracy w public relations. Czarno-biały krój pisma podkreśla profesjonalizm, a fuksjowy dodatek kobiecą synergię, która w 100% wypełnia olsztyńską agencję. W komunikację doskonale wpisała się urodzinowa dziewiątka:
– W numerologii cyfra 9 oznacza zakończenie jednego i rozpoczęcie nowego etapu. Dla nas to kolejny krok w rozwoju, odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i inwestycja w lepsze relacje. Ale nie stawiamy tu kropki, a średnik jako symbol otwartości na nowe – relacje i projekty – wyjaśnia Karolina Kazuła, dyrektorka ds. rozwoju.
Na nowej stronie www.wordsmith.pl agencja prezentuje swój zespół i wartości, którymi się kieruje we współpracy z markami. Jak można przeczytać: „firmę tworzą specjalistki, które żadnej branży się nie boją. Z lekkim piórem i żelazną cierpliwością, budują komunikację również tam, gdzie na co dzień wjeżdża się ciężkim sprzętem”. Dużo miejsca poświęcają prezentowaniu case study i materiałów eksperckich na temat PR-u, aby edukować rynek i podkreślać rolę komunikacji w biznesie.
Agencja Wordsmith PR powstała w 2012 roku i była pierwszą agencją PR w Olsztynie. Pierwszy klient też pochodził z regionu, ale przez lata dołączyły do niego inne firmy z całej Polski. Także te o zasięgu międzynarodowym. W 100% kobiecy zespół specjalizuje się w tworzeniu komunikacji przede wszystkim dla klientów z branży przemysłowej i wnętrzarskiej. Oprócz strategicznej komunikacji agencja realizuje liczne projekty z zakresu budowania relacji – offline i online – oraz organizacji eventów. Jako członek Stowarzyszenia Agencji Public Relations dąży do wspólnego wypracowania najwyższych branżowych standardów i budowania dobrego klimatu do dalszego rozwoju PR-u w Polsce.