Wolante Investments dołącza do grona klientów PR Calling

Informacja Prasowa - 14.06.2022
49

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy

Wolante Investments dołącza do grona klientów PR Calling

Spółka Wolante Investments, właściciel serwisu wysyłkowego Apaczka.pl, działająca od 13 lat na rynku usług kurierskim, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy, w tym za działania media relations, PR produktowy i pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting.

Apaczka.pl to nowoczesna platforma logistyczna, działająca na rynku przesyłek kurierskich od 2009 roku. Wspiera firmy w rozwoju ich biznesu i udostępnia profesjonalne narzędzia ułatwiające logistykę. Z serwisu korzysta już ponad 160 tysięcy klientów, którzy nadali ponad 30 milionów przesyłek. W ostatnim czasie firma opracowała innowacyjny pakiet PRO Brand umożliwiający personalizację komunikacji z klientami e-sklepu na etapie posprzedażowym.

Nowoczesne rozwiązania w zakresie procesów wysyłkowych pozwalają klientom Apaczka.pl skupić się na prowadzeniu biznesu, nie martwiąc się o logistykę i dostawy paczek. Wspierają w tym zakresie całą branżę e-commerce, która przechodzi w ostatnim czasie dynamiczny rozwój. Cieszymy się, że nasze działania wspierają misję i cele klienta i pośrednio całej branży, w której centrum stoją potrzeby konsumentów – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Nawiązana współpraca jest efektem wcześniejszych działań komunikacyjnych, które PR Calling prowadziło dla firmy Sendit, przejętej w 2021 roku przez Wolante Investments, właściciela Apaczka.pl. Historia kooperacji z Sendit sięga roku 2018, kiedy agencja po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą PR klienta.

Kontynuacja współpracy, pomimo zmian właścicielskich, to dowód na zaufanie, jakim nas obdarzono i potwierdzenie jakości świadczonych przez nas usług – dodaje Katarzyna Dworzyńska.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...