Wojciech Szymczyk liderem rozwiązań internetowych grupy VUE International

Informacja Prasowa - 12.09.2019
77

Wojciech Szymczyk liderem rozwiązań internetowych grupy VUE International

Z początkiem września br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko Group Lead of Digital Product w VUE International. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach centralizacji działań digitalowych grupy VUE International, do której poza Multikino S.A. należą: Cinemaxx
i CineStar w Niemczech, The Space we Włoszech, VUE Netherlands oraz VUE UK&Ireland.

Od teraz Wojciech Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International, właściciela Multikino S.A.
Do najważniejszych jego zadań będzie należało wypracowanie i wdrożenie jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.

Multikino jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych digitalowo sieci kinowych w Europie. Cieszymy, że zostało to zauważone w centrali VUE International i że Wojtek został pierwszym obcokrajowcem w ramach powstającej struktury grupowej, który będzie współkierował działaniami w digitalu na poziomie międzynarodowym – wyjaśnia Mariusz Spisz Commercial Director w Multikinie.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia  w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych
i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). ZMultikinem związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. Sprawne uruchomienie serwisu www.multikino.plw Polsce przy wsparciu Infinity Group zaowocowało kolejnymi lokalizacjami tego projektu w Niemczech i Włoszech zrealizowanymi przez agencję z Białegostoku.

 

W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS).

 

– To dla mnie niewątpliwie duże wyróżnienie i bardzo się cieszę, że nasza praca tutaj w Polsce została w ten sposób doceniona– mówi Wojciech Szymczyk. – Pod kątem działań digitalowych mamy wiele powodów do dumy. Mam nadzieję, że część rozwiązań, które wypracowaliśmy w Multikinie, uda się zrealizować również na rynkach Europy Zachodniej. Oczekiwania wynikające z przyjętej strategii centralizacji są bardzo ambitne, praca dla kilku różnych rynków – uwzględniając ich lokalną specyfikę – to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie.

 

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem
e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005 roku.

Wojciech Szymczyk LinkedIn 

 

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...