Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset

Jerzy Ciszewski - 29.06.2022
266

Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.

Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.

Wojciech Grzegorzyca awansował na stanowisko Communications Managera w agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Na nowym stanowisku w jeszcze szerszym zakresie będzie współodpowiedzialny za komunikację agencji, reprezentowanie jej na zewnątrz, relacje z mediami, a także wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych dla klientów. Obecnie raportuje bezpośrednio do Kamila Bolka, CMO i członka zarządu grupy LTTM. Grzegorzyca dołączył do zespołu w czerwcu 2021 roku jako Communications Specialist. Do tej pory był współodpowiedzialny m.in. za organizację trzech edycji międzynarodowej konferencji Gaming Marketing Days czy wdrożenie i komunikację strategicznego wejścia Gamesetu w obszar metaverse marketingu.

Jan Dąbrowski awans.png
Jan Dąbrowski, który dołączył do Gamesetu w maju 2021 roku jako Junior Talent Manager, awansował na stanowisko Talent Managera. Wśród koordynowanych przez niego projektów były w głównej mierze kampanie z udziałem twórców z obszaru technologii, między innymi kampanie promujące usługę Nvidia GeForce NOW czy działania wokół premiery Windows 11 prowadzone wspólnie z firmą Acer. Dąbrowski jest członkiem zespołu Martyny Adamus, gdzie odpowiada za współpracę z twórcami technologicznymi zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Ziemniak czy PC by TQ), a także wybranymi kanałami z innych segmentów (m.in. Planeta Faktów).

Wojciech Grzegorzyca awans.png
Gameset (grupa LTTM) to agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu. W czerwcu ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu. Z badań zrealizowanych przez Gameset we współpracy z IQS wynika m.in. że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach. Zespół agencji składa się z ponad 30 specjalistów gaming i metaverse marketingu w obszarach project managementu, strategii, sprzedaży, zarządzania siecią twórców czy komunikacją i PR. Gameset realizuje projekty na rynku polskim oraz w całej Europie.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...