Właścicielka sklepów Keekaa i Gia LaModa, chorująca na raka, prosi o wsparcie biznesu

Redakcja PR - 20.09.2017
55

Właścicielka sklepów Keekaa i Gia LaModa, chorująca na raka, prosi o wsparcie biznesu

Gia LaModa oraz Keekaa to sieć sklepów, stworzona przez Joannę Szewczyk. Prowadziła biznes z sukcesami, otwierając kolejne punkty sprzedaży w Warszawie. Jednak choroba pokrzyżowała jej plany.

Joanna Szewczyk w styczniu dowiedziała się, że choruje na nowotwór złośliwy piersi. Do tej pory pochłonięta pracą zawodową musiała zwolnić  i rozpocząć walkę z rakiem. Odbiło się to na prowadzonym przez nią biznesie.

Pomimo mastektomii oraz chemioterapii, Szewczyk starała się nadal prowadzić sklepy, gdy tylko pozwalało jej na to zdrowie. Jednak liczne przerwy, kiedy nie mogła pracować, odbiły się na kondycji jej biznesu. Joanna popadła w długi, których galerie nie zgodziły się rozłożyć do końca roku, żądając spłaty we wrześniu, co uniemożliwiłoby kontynuowanie biznesu.

Kobieta wystosowała więc apel na Facebooku z prośbą nie o wsparcie finansowe, a o wizytę w punktach sprzedaży, które nie zostały zamknięte. Szewczyk nadal walczy z chorobą i chce mieć do czego wracać. Aby móc dalej prowadzić firmę, poprosiła użytkowników portalu o odwiedzenie sklepów i zakup produktów, jeśli któreś się spodobają.

Wsparcia udzielił jej również profil na Facebooku Ch*jowa Pani Domu, na którym pojawił się apel Joanny Szewczyk. Wiele użytkowniczek z całego kraju zadeklarowało wsparcie, jednak dużym utrudnieniem jest brak sklepu internetowego.

Pomimo tego ilość wiadomości i wsparcie, jakie kobieta otrzymała od obcych osób, pozwoliło uwierzyć Joannie, że wszystko jest możliwe. Na profilu Gia LaModa pojawiły się wpisy z podziękowaniem za liczne wiadomości. Dodatkowo, aby móc skorzystać ze wsparcia z całego kraju, Joanna stara się umożliwić dokonanie zakupów przez Internet.

 

Jak widać, internauci mają nie tylko wielkie serce, ale również ogromne możliwości okazania wsparcia w trudnych sytuacjach.

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...