string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/Discovery-1200x500.jpg');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/Discovery-1200x500.jpg"
Scripps Networks Interactive i Discovery Communications chcą wyruszyć na wojnę z internetowymi gigantami streamingu wideo
„The Wall Street Journal” donosi, że Discovery Communications oraz Scripps Networks Interactive (spółka, do której należy TVN) rozpoczęły negocjacje dotyczące fuzji obu firm.
WSJ poinformowało, że o potencjalnej pełnej fuzji koncernów dowiedział się dzięki osobom z bliskiego otoczenia spółek. Warunki połączenia się obu firm oraz samego finału negocjacji nie są znane. Dziennik „The Wall Street Journal” uważa, że Discovery i Scripps planują połączyć siły w celu zwiększenia przewagi konkurencyjnej w Internecie i uzupełnienia oferty swoich kanałów. Powodem ma być rosnąca popularność Netfliksa i YouTube.
Przychody operacyjne Scripps Networks Interactive w 2016 roku wzrosły o 12,7%, do 3,4 mld dolarów w porównaniu z 2015 rokiem. Spółka zanotowała niemal dziewięciprocentowy zysk netto – w 2016 wyniósł on 847, 4 mld dolarów. Rynkowa wartość Discovery Communications, obliczona na podstawie aktualnych notowań akcji na giełdzie, wynosi ok. 15 mld dolarów. Spółka w ub.r. zanotowała 6,5 mld dolarów wpływów.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polscy internauci słuchają podcastów głównie w domu, ale również w samochodzie i podczas spacerów
186
Sonda
Loading ...