
Właściciel TVN-u będzie współpracował z influencerami i produkował treści internetowe
Redakcja PR - 28.07.2017Właściciel TVN-u będzie współpracował z influencerami i produkował treści internetowe
Scripps Lifestyle Studios opiera się na zasobach, które należą do Scripps Networks Interactive. Do jego zadań należy tworzenie treści internetowych (głównie wideo) i rozwiązań z zakresu reklamy internetowej.
Materiały w ramach Scripps Lifestyle Studios dotychczas produkowane były w Food Network Kitchen w Nowym Jorku i HGTV Studio w Knoxville. Teraz będą także w Londynie, Warszawie, Singapurze, Sao Paolo i Miami.
– Globalna ekspansja Scripps Lifestyle Studios pozwoli szybko uzyskać dużo większy zasięg dla naszych marek, wykorzystując lokalne zasoby eksperckie do przyspieszenia tworzenia, dystrybucji i monetyzacji treści oraz do pozyskiwania nowych talentów – mówi Derek Chang, szef międzynarodowych kanałów lifestylowych w Scripps Networks Interactive. – Ta ekspansja umożliwi nam zdywersyfikowanie naszych treści lifestylowych dzięki świeżym wpływom zagranicznych pracowników i twórców, dzięki czemu zyskamy nowe możliwości biznesowe – zapewnia Vikki Neil, szef Scripps Lifestyle Studios.
Poza obecnymi działalnościami, koncern uruchomił również Scripps Lifestyle Experts. Jest to oferta, która pozwala influencerom i twórcom internetowym z obszaru lifestylowego korzystać ze wsparcia firmy w zakresie produkcji treści i pozyskiwania reklamodawców.
Comments
