Wizz Air i PHD z największą kampanią reklamową od czasu pandemii

Informacja Prasowa - 30.04.2025
268

Intensywna obecność marki w największych aglomeracjach Polski

Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.

Kampania potrwa do połowy czerwca i skierowana jest do osób często podróżujących – zarówno w celach prywatnych, jak i zawodowych.

Marka intensywnie zaznacza swoją obecność w przestrzeni miejskiej, wykorzystując nośniki premium OOH: citylighty i backlighty w strategicznych lokalizacjach, cyfrowe ekrany w warszawskim metrze oraz interaktywny AdWalk w Krakowie – nowoczesny format umożliwiający dynamiczne wyświetlanie treści w ruchu. W Krakowie dodatkowo pojawią się tramwaje z pełnym brandingiem Wizz Air, stając się mobilnym symbolem kampanii.

Działania outdoorowe wspierają 30-sekundowe spoty radiowe, emitowane w godzinach szczytu w lokalnych stacjach, co pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorców podczas codziennych aktywności.

To kolejny krok w budowaniu silnej obecności Wizz Air na polskim rynku – kampania korzysta z najnowszych możliwości reklamy miejskiej, by wyraźnie zaistnieć w świadomości współczesnych podróżnych.

Za kreację odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Wizz Air. Za planowanie, zakup mediów oraz kompleksową realizację kampanii odpowiada dom mediowy PHD.

 

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...