string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/11/unnamed-2024-11-28T152108.088.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/11/unnamed-2024-11-28T152108.088.jpg"
– Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia
Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród brandów takich jak Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka WIŚNIOWSKI. Laureatką nagrody honorowej, przyznawanej za szczególne zasługi dla promocji pozytywnego wizerunku Polski w świecie, została w tym roku Iga Świątek.
– Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia – bawi nas, wzrusza, przekonuje; które sprawiają, że czujemy się częścią podobnie myślącej i czującej społeczności. Budowa takiej marki to ciężka, wieloletnia praca. Warto ją nagradzać – tłumaczy Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę. O przyznaniu tytułu Superbrands 2024 dla marki WIŚNIOWSKI zdecydowały wyniki niezależnego badania konsumenckiego, w którym udział wzięło 3,5 tysiąca osób. |
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...