Wisła Kraków z patronatem Interii

Informacja Prasowa - 05.08.2019
4

Wisła Kraków z patronatem Interii

Interia objęła patronatem krakowski klub piłkarski Wisła Kraków. Współpraca potrwa do końca trwającego sezonu, czyli do czerwca 2020 roku.

W ramach działań patronackich w serwisie sportowym portalu Interia powstał raport specjalny, indywidualnie dopasowany do potrzeb komunikacyjnych klubu Wisła Kraków. Raport będzie agregować treści poświęcone rozgrywkom piłkarskim, w których uczestniczyć będzie drużyna „Białej Gwiazdy”. Łącznie na łamach Sport.Interia.pl w trakcie trwania sezonu pojawi się ponad 200 artykułów i około 150 materiałów video. Co więcej, działania redakcyjne wesprze kampania reklamowa w portalu.

Wisła Kraków to żywy pomnik polskiego sportu. Klub legendarnego Henryka Reymana trzynastokrotnie wygrywał polską ligę, w czym dorównać mu może tylko Górnik Zabrze. Pod względem liczby kibiców na stadionie w zeszłym sezonie „Białą Gwiazdę” prześcignęła tylko Legia, która rywalizowała o mistrzostwo Polski, a nie o wygranie słabszej grupy Ekstraklasy. Serial „Wychodzenie Wisły z kryzysu, z ratownikami: Błaszczykowskim, Królewskim i Jażdżyńskim” trwa, jest coraz bardziej pasjonujący. W roli patrona medialnego będziemy go państwu opisywać, z przesłaniem: mocna Wisła jest potrzebna nie tylko Krakowowi, ale całej polskiej piłce– zaznacza Michał Białoński, kierownik serwisu Sport Interia.pl

Klub piłkarski Wisła Kraków powstał w 1906 roku. Na kartach sportowej historii zapisał się jako 13-krotny mistrz Polski, a także 4-krotny zdobywca Pucharu Polski.

Od lipca br. obowiązki prezesa zarządu Wisła Kraków SA pełni Piotr Obidziński. W czerwcu 2018 roku posadę szkoleniowca pierwszego zespołu Białej Gwiazdy objął były zawodnik krakowskiego Klubu oraz reprezentacji Polski – Maciej Stolarczyk. Drużynę przez niego prowadzoną współtworzą tak utytułowani zawodnicy, jak Jakub Błaszczykowski, Marcin Wasilewski czy Paweł Brożek.

Według Badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis sportowy Interii odwiedziło 3 mln realnych użytkowników, generujących 25 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.

 

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...