Wirtualna Polska zmieni siedzibę
Wirtualna Polska zmieni siedzibę
Kompleks Business Garden, przy ul. Żwirki i Wigury 16 w Warszawie, będzie nowym biurem Wirtualnej Polski. Umowa najmu została zawarta na 7 lat, począwszy od 15 stycznia 2020, a jej wartość to około 41 milionów złotych.
Nowa siedziba WP będzie częścią siedmiobudynkowego kompleksu należącego do Vastint Poland. Łącznie obejmuje on ponad 90 tys. m2 powierzchni biurowej i usługowej. W skład kompleksu wchodzą także m.in. restauracje, punkty rekreacyjne, klub fitness i hotel.
– Wirtualna Polska rośnie, jesteśmy coraz bardziej wymagający, zwracamy większą uwagę na ekologię i komfort przestrzeni pracy. Dlatego inwestujemy w Obywateli WP. Chcemy, aby byli dumni z tego, gdzie i w jakich warunkach pracują. Zależy nam na ich dobrym samopoczuciu i komforcie. Nowy warszawski dom WP będzie miał piękne, zielone otoczenie, sprzyjające kreatywności i będzie spełniał najwyższe standardy dbania o środowisko. Dlatego czas na zmianę – mówi Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w WP Holding SA.
Business Garden posiada certyfikat LEED Platinum. Kompleks jest wyposażony w energooszczędny system oświetlenia i wentylacji oraz system gospodarowania wodą deszczową. Biura wyróżniają jasne wnętrza, w których zastosowano naturalne materiały.
Od ponad czterech lat główna siedziba Wirtualnej Polski mieści się w kompleksie Oxygen Park, przy ulicy Jutrzenki 137a w Warszawie. Przeprowadzkę do nowego biura zaplanowano na koniec 2019 roku.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarze turystyki, mody, urządzania wnętrz i projektowania domów, motoryzacji oraz usług finansowych. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z grudnia 2018 r. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,9 mln realnych użytkowników, którzy wykonali prawie 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min dziennie.