Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Informacja Prasowa - 22.04.2021
37

Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

MagnifiCo i ConTrust – kolejne firmy PR przystępują do Stowarzyszeni

Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od powstania w SAPR są już 32 firmy. Wraz z rozkwitem wiosny w fazę wdrożenia wchodzą też konkretne działania z przyjętego w październiku ub. r. i doprecyzowanego w styczniu b.r. ambitnego programu społeczno-branżowego SAPR.

„Zarówno MagnifiCo, jak i ConTrust to agencje dojrzałe. Nie tylko znane z profesjonalnego serwisu w swych specjalizacjach ale i ze sporym doświadczeniem zaangażowania społecznego na rzecz różnych sfer gospodarki, biznesu i technologii lub wcześniej w innych organizacjach branżowych. Dlatego świetnie pasują do modelu organizacyjnego i misji SAPR, w których zależy nam na poszerzaniu aktywności PR-owców zarówno świadczących wysokiej jakości usługi, jak i realizujących się w sferze społecznej, intelektualnej lub naukowej. A właśnie takimi ludźmi chcemy odbudować słabnący wizerunek PR w naszym kraju”  – powiedział Adam Łaszyn, Wiceprezes Zarządu SAPR.

Podkreślił, że przyjęcie tylko w tym miesiącu pięciu nowych członków do SAPR (1 kwietnia dołączyły do stowarzyszenia PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania) następuje w momencie, gdy właśnie zaczynają być wcielane w życie punkty programu SAPR, nad którymi grupy robocze tej organizacji pracowały w ciągu minionych sześciu miesięcy. „23 kwietnia rusza Szkoła SAPR, w której zabrakło miejsc dla chętnych. Kończymy książkę, która będzie swoistą >>instrukcją obsługi agencji PR<<. Z uczelniami dopinamy nowatorski projekt dotyczący PR a skierowany do uczniów szkół średnich. Na dniach ogłosimy program nowego Kongresu, a także – to na razie tajemnica – nowy duży projekt skierowany do całej branży PR. Precyzuje się też duży projekt badawczy w ramach Think Tank SAPR. A jest takich prac więcej, np. w sprawie nowych standardów profesjonalnych. Tak więc nowi członkowie w Stowarzyszeniu będą mieli co robić i gdzie realizować swe prospołeczne i probranżowe zaangażowanie” – podsumował Łaszyn.

Nowoprzyjęta do SAPR firma MagnifiCo Marketing & PR Consultants to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku i obecna w życiu branży od 2003 r. Tworzy ją zespół młodych ludzi, którzy za azymut stawiają sobie osiąganie celów tak wizerunkowych, jak i biznesowych Klienta. Agencja specjalizuje się w budowie reputacji firm branży m.in. modowej, kosmetycznej, technologicznej, spożywczej, zdrowotnej oraz kompleksową obsługą centrów handlowych. Realizuje projekty w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR, a od kilku lat również influencer marketingu, odpowiadając na potrzeby rynku oraz zmieniające się trendy i narzędzia.

„Przyjęcie do grona najlepszych agencji zrzeszonych w SAPR jest dla nas wielkim wyróżnieniem i napawa ogromną radością. Jestem przekonana, że grono wybitnych specjalistów reprezentujących poszczególne podmioty wniesie do rodzimego świata Public Relations nową jakość.  Sami też chętnie podzielimy się wiedzą i doświadczeniami zdobytymi podczas kilkunastoletniej pracy związanej z kreowaniem wizerunku, tworzeniem marek od podstaw oraz wykorzystywaniem nowych rozwiązań i technologii w tym zakresie” – powiedziała  Dyrektor Zarządzająca MagnifiCo  Karolina Siudyła.

Z kolei ConTrust Communication to warszawska agencja istniejąca od 2007 roku i zarządzana przez Martę Zagożdżon i Renatę Syperek-Komar. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Realizuje także kampanie digitalowe, projekty edukacyjne, CSR oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych dla polskich i międzynarodowych firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej, FMCG oraz dla producentów zabawek. Agencja jest członkiem-założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej, działa w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz wspiera Stowarzyszenie Women in Technology.

„Członkostwo w SAPR to dla naszego zespołu szansa na wymianę doświadczeń oraz nowe możliwości aktywnego uczestnictwa w podnoszeniu profesjonalizmu i standardów etycznych całej branży. Przekonały nas doświadczenie, wiedza, profesjonalizm i zaangażowanie członków SAPR oraz ambitne cele, które wspólnie ze stowarzyszeniem chcemy realizować” – powiedziała Renata Syperek-Komar, Dyrektor Zarządzająca ConTrust Communication.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.

Comments

comments

37
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...