Wills Integrated rozpoczyna współpracę z marką Pan Pomidor

Informacja Prasowa - 12.08.2024
77

Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii performance w obszarze Meta Ads i Google Ads.

W sierpniu 2024 roku wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna Wills Integrated rozpoczęła współpracę z marką Pan Pomidor. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii performance w obszarze Meta Ads i Google Ads.

Pan Pomidor to wiodący producent i dystrybutor wysokiej jakości produktów spożywczych, znany przede wszystkim z pysznych i naturalnych zup. Firma wyróżnia się dbałością o najwyższą jakość składników, a także pasją do tworzenia smaków inspirowanych tradycją, jak i nowoczesnymi trendami kulinarnymi. Pan Pomidor zdobył uznanie konsumentów dzięki zaangażowaniu w promocję zdrowego odżywiania i ekologiczne podejście do produkcji.

Współpraca obejmie prowadzenie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, mających na celu rozwój marki Pan Pomidor oraz jej wzrost na rynku.

Jestem niezwykle podekscytowany możliwością współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się marką jak Pan Pomidor. Już w lipcu intensywnie pracowaliśmy nad implementacją zmian, które umożliwią nam wejście z działaniami performance z pełną mocą od sierpnia. Mamy nadzieję, że to dopiero początek długotrwałej i owocnej współpracy.” – powiedział Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated.

Za realizację kampanii ze strony Wills Integrated odpowiada zespół kierowany przez Donatę Kurdyś (Account Manager).

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...