Wills Integrated odpowiedzialne za działania PR dla marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris z portfolio Grupy Saint-Gobain

Informacja Prasowa - 10.09.2024
254

Wills Integrated będzie odpowiedzialne za kompleksową obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris

Wills Integrated, wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna, wygrała przetarg na obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris wchodzących w skład międzynarodowej grupy Saint-Gobain – światowego lidera w zakresie produkcji i dystrybucji materiałów oraz usług dla rynku budowlanego i przemysłowego.

W ramach współpracy Wills Integrated będzie odpowiedzialne za kompleksową obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris, należących do portfolio międzynarodowej Grupy Saint-Gobain. Zakres prac agencji obejmuje m.in. budowanie relacji z mediami, pozycjonowanie ekspertów, prowadzenie biura prasowego, kreację treści oraz wsparcie strategiczne w zakresie działań PR i obecności w mediach.

Saint-Gobain to światowy lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, który prężnie działa w 76 krajach. Grupa zatrudnia 160 tys. pracowników na całym świecie, których zadaniem jest projektowanie, wytwarzanie i dystrybuowanie materiałów oraz usług dla rynku budowlanego, przemysłowego i samochodowego. W Polsce obecna jest od ponad 30 lat, będąc jednym z największych inwestorów zagranicznych z  ok. 10 mld PLN  skumulowanych inwestycji. W 25 zakładach produkcyjnych pracuje aktualnie 7 tys. osób, a wartość krajowych obrotów firmy w 2023 roku wyniosła blisko 7 mld PLN. Główne zobowiązanie Grupy wyrażone jest w jej celu nadrzędnym: “MAKING THE WORLD A BETTER HOME”.

Nawiązanie współpracy z markami ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris to potwierdzenie kompetencji Wills Integrated w obszarze public relations. Jestem przekonany, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w obsłudze firm z branży budowlanej będziemy mogli jeszcze skuteczniej wspierać grupę Saint-Gobain w realizacji jej ambitnych celów komunikacyjnych — podkreśla Michał Pułka, Head of Public Relations w Wills Integrated.

Współpraca z Saint-Gobain wpisuje się w strategię rozwoju Wills Integrated, umacniając pozycję agencji jako eksperta w działaniach PR realizowanych dla przedstawicieli sektora budowlanego.

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...