William Grant & Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

Informacja Prasowa - 14.12.2020
1

William Grant & Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

William Grant & Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

Globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons, rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest również zwiększenie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC (Central European Distribution Corporation) – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy obejmującego Grant’s i Tullamore D.E.W.

William GWilrant & Sons ze swoim strategicznym partnerem dystrybucyjnym, firmą CEDC, współpracuje od 2010 roku:

Arkadiusz Citków, ‎Dyrektor Komercyjny Marek Importowanych w CEDC dodaje: “Nasza wieloletnia współpraca z William Grant & Sons od samego początku układa się bardzo dobrze i wspólnie zmieniliśmy dynamikę rynku whisky w Polsce, dając konsumentom możliwość poznania szerokiego asortymentu produktów naszego Partnera. Jesteśmy przekonani, że dzięki jego inwestycjom w Polsce, będziemy mogli jeszcze skuteczniej promować i rozwijać produkty z oferty William Grant & Sons na naszym rynku”.

Należy oczekiwać, że w ciągu najbliższych pięciu lat rynek dóbr luksusowych w Polsce potroi swoją wartość. Wraz z rosnącym popytem na produkty premium, William Grant & Sons skupia się na swoim luksusowym portfolio nagradzanych alkoholi, w tym Glenfiddich i The Balvenie. Dowodem na to jest niedawna premiera Glenfiddich Grand Cru, 23-letniej whisky dojrzewającej we francuskich dębowych beczkach po cuvée, która, będąc najczęściej nagradzaną szkocką whisky typu single malt na świecie, nadal przełamuje konwencje kategorii. Częścią strategii rozwoju na polskim rynku będzie także tworzenie zindywidualizowanych ofert i kreatywnych doświadczeń dla polskich konsumentów.

Marki firmy William Grant & Sons w ciągu ostatniej dekady zyskały uznanie na całym świecie, zdobywając blisko 2000 nagród, w tym wielokrotnie wygrywając w najbardziej prestiżowych rankingach, takich jak „Distiller of the Year”. Tytuł ten firma zdobywała 13-krotnie. Glenfiddich, The Balvenie i Grant’s to jedne z najczęściej nagradzanych marek whisky na świecie, produkowane przez Malt Masterów Briana Kinsmana i Davida Stewarta ­­MBE – dwie najbardziej poważane postaci w kategorii Scotch Whisky.

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...