„Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie

Informacja Prasowa - 15.04.2019
294

"Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie

„Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym”

Wprowadzenie oferty Chill ON opartej na subskrypcji to kolejny krok w ewolucji wirtualnego operatora komórkowego Mobile Vikings Polska.

Oferta „Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Użytkownicy otrzymują również na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel – pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.

Nowa wersja aplikacji mobilnej Viking App

 Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, było gruntowne przebudowanie aplikacji mobilnej Viking App. W efekcie klienci otrzymali do dyspozycji wygodne narzędzie do kontroli stanu rachunku i zarządzania kontem

Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska


Frank Bekkers, Mobile Vikings Polska

Frank Bekkers, Mobile Vikings Polska

Inteligentny portfel

 Już trzy lata temu jako pierwszy gracz na rynku udostępniliśmy klientom rozwiązanie nazwane przez nas „autodoładowaniem”, które do realizacji comiesięcznych   doładowań bez wysiłku użytkownika   wykorzystuje jego kartę płatniczą. Dziś korzysta z niego aktywnie blisko 50 proc. Vikingów. Inteligenty portfel jest kolejnym krokiem ułatwiającym doładowanie konta i stanowi integralny element oferty Chill ON. Jest to ważny wyróżnik naszej oferty, który będziemy sukcesywnie rozbudowywać, dodając do niego nowe usługi

Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska

Chill ON, czyli oferta szyta na miarę

 Pracując nad parametrami Chill ON kierowaliśmy się faktycznym użyciem usług przez naszych klientów. 97 proc. Vikingów zużywa mniej niż 20 GB miesięcznie. Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym, korzystając przy tym z benefitów naszego programu member get member

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...