Wielkopolanie wybrali Posnanię

Informacja Prasowa - 24.04.2018
133

Wielkopolanie wybrali Posnanię

Pomimo silnej konkurencji i funkcjonowania na rynku o jednym z największych poziomów nasycenia powierzchnią handlową w kraju, Posnanii udało się zdobyć zaufanie klientów. Rosnące obroty i frekwencja przyciągają kolejnych najemców, a z bogatej oferty rozrywkowo-gastronomicznej chętnie korzystają mieszkańcy w niehandlowe niedziele.

Posnania to największy obiekt zakupowo-lifestylowy między Warszawą a Berlinem. Ze swoją ofertą dociera do miliona mieszkańców w zasięgu 45 minut jazdy samochodem. Na 100 tys. m2 GLA znajduje się 260 butików i sklepów średnio i wielkopowierzchniowych oraz 40 kawiarni i restauracji. Wśród 300 najemców obecne są światowe i lokalne brandy, marki premium oraz butiki czołowych polskich projektantów. – Nasz unikalny koncept odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy w obiektach handlowych poszukują nie tylko oferty modowej, ale również wyjątkowej propozycji rozrywkowo-gastronomicznej. Świadomi konsumenci mają co raz większe oczekiwania i my wychodzimy im naprzeciw – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Szeroka oferta wydarzeń dodatkowych, od rodzinnych eventów, przez aktywne propozycje spędzania czasu w niedziele, po działania na rzecz zrównoważonego transportu miejskiego takie jak: Posnania Bike Parade, serwisy i wycieczki rowerowe, powodują, że Posnania jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w regionie – dodaje.

Rozrywka przede wszystkim

W niedziele wolne od handlu Posnania zaprasza do aktywnego spędzenia czasu. Największą trakcją dla rodzin z dziećmi jest ogromny dmuchaniec oraz skate park na podziemnym parkingu. – Nieustannie komunikujemy się z naszymi Klientami pytając o ich oczekiwania i opinie dotyczące naszej oferty. Po ogromnym sukcesie Skate Ferii wsłuchaliśmy się w prośby Klientów i ponownie zaprosiliśmy ich do skateparku, który zorganizowaliśmy na naszym parkingu – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. W wybrane niedziele mieszkańcy miasta mogą korzystać z trzydziestu lokali kulturalno-rozrywkowych takich jak kino, restauracje i kawiarnie, klub fitness z basenem czy kręgielnia.

Posnania zachęca mieszkańców do aktywnego spędzania czasu nie tylko w swojej przestrzeni, ale również poza nią. Najlepszym przykładem takiego działania jest Posnania Bike Parade, która już od trzech lat przejeżdża ulicami miasta i integruje poznaniaków.

Poznań od kilku lat stawia na zrównoważony transport miejski oraz rozwija politykę rowerową. Przy współpracy z władzami miasta Posnania stworzyła lifestylowe wydarzenie, które przyciąga mieszkańców całego regionu. – Poznaniacy to jedna z najprężniej działających społeczności rowerowych w kraju. Widząc ten trend zdecydowaliśmy się stworzyć wydarzenie, które zintegruje znaczną część mieszkańców miasta. Po trzech edycjach Posnania Bike Parade można stwierdzić, że na stałe wpisała się ona już w kalendarz miejskich wydarzeń – mówi Agnieszka Juszkis. – Po raz kolejny przed Paradą zapraszamy na darmowe serwisy rowerowe, a w wakacje na tematyczne wycieczki rowerowe – dodaje.

Komunikacja z Klientem

Posnania od samego początku stawia na rozbudowaną komunikację z klientami. W dialogu wykorzystuje różne narzędzia i metody, m.in.: badania konsumenckie, wywiady, ankiety. – Dzięki komunikacji z klientami wiemy, jakie marki widzieliby w naszym obiekcie. W ostatnich tygodniach pojawiły się u nas takie brandy jak: Flying Tiger Copenhagen, Cukiernia Sowa czy Converse. Rozmowy z kolejnymi najemcami trwają, gdyż wierzymy, że stałe rozbudowywanie oferty Posnanii o najbardziej pożądane przez Klientów marki da nam możliwość przekonania do siebie jeszcze większej liczby klientów – mówi Marek Ćwiek.

W badaniach klienci wskazali kilka czynników, które w ich odczuciu są atutami Posnanii. Są to: wygodny i bezpieczny parking, bogata oferta usług dodatkowych oraz weekendowe wydarzenia dla całych rodzin.

Posnania pokazuje, że umiejętne prowadzenie dialogu z klientem pozwala osiągnąć sukces na rynku retail. Dzięki temu najemcy odnotowują wzrost obrotów miesiąc do miesiąca, a sama Posnania cieszy się rosnącą popularnością i coraz większym wskaźnikiem footfall’u.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...