„Wielki Test z klasyki rocka” już w 14 czerwca br. w Rock Radiu

Informacja Prasowa - 11.06.2019
165

"Wielki Test z klasyki rocka" już w 14 czerwca br. w Rock Radiu

W piątek, 14 czerwca br. Rock Radio organizuje „Wielki Test z klasyki rocka”, który otworzy tegoroczny warszawski Co Jest Grane 24 Festiwal. Do udziału w zabawie redakcja zaprosiła aktorów, muzyków, sportowców i dziennikarzy oraz słuchaczy stacji, a nagroda główna konkursu trafi na cel charytatywny.

 

Od 27 maja br. na stronie internetowej www.rockradio.pl trwały eliminacje do finałowej rozrywki w ramach „Wielkiego Testu z klasyki rocka”. Chętni do udziału w zabawie musieli wypełnić specjalny test i wykazać się wiedzą o rockowej muzyce. W ubiegły piątek redakcja wyłoniła 6 szczęśliwców, którym udało się uzyskać najwięcej punktów i którzy staną do rywalizacji w finale.

 

 

 

W piątek, 14 czerwca br. – pierwszego dnia Co Jest Grane 24 Festival, czyli imprezy muzycznej odbywającej się w Warszawie na terenie Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, odbędzie się finał „Wielkiego Testu z klasyki rocka”. Drużyny gwiazd: muzyki, sceny i sportu oraz słuchacze Rock Radia zmierzą się w walce na wiedzę o klasyce rocka. Zaproszenie do udziału w „Wielkim Teście z klasyki rocka” przyjęli m.in. Olga Borys, Odeta Moro, Natalia Sikora, Radosław Majdan, Piotr Świerczewski, Zygmunt Chajzer i Wojciech Cugowski.

 

Przebieg zabawy będzie można śledzić na żywo w internecie oraz na antenie Rock Radia – już od godz. 15:30 w najbliższy piątek.

Zwycięzcy „Wielkiego Testu” będą mogli przekazać nagrodę finansową na Fundację Warszawskie Hospicjum dla dzieci.

 

„Wielki Test z klasyki rocka” przygotowany przez Rock Radio wspiera autopromocja na antenie stacji, na www.rockradio.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych.

 

Rock Radio to 4 lokalne stacje radiowe nadające w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu. Prezentują one na antenie wyłącznie rocka w najlepszym wydaniu: od utworów Led Zeppelin, The Doors i The Beatles, przez piosenki Queen, Perfect, Pink Floyd, AD/DC, aż po muzykę Bon Jovi i U2. Rockowy charakter stacji podkreślają też audycje prowadzone przez popularne i wyraziste osobowości.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...