Wielka loteria na stacjach ORLENu

Informacja Prasowa - 23.04.2019
165

Wielka loteria na stacjach ORLENu

Ponad 11 milionów nagród czeka na fanów motorsportu na stacjach pod marką ORLEN. Biorąc udział w loterii można wygrać samochody marki Peugeot SUV 3008 oraz wyjazdy na Grand Prix F1.  Największa w historii PKN ORLEN loteria promocyjna rusza 23 kwietnia i potrwa do końca 2019 roku. Towarzyszyć jej będzie kampania produktowa, której twarzą został startujący w Formule 1 kierowca ORLEN Team – Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowana została również szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy.
Promująca loterię PKN ORLEN kampania reklamowa rozpocznie się 24 kwietnia 2019 br. i bazować będzie na emocjach towarzyszących sportowej rywalizacji.
Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej. Uruchomiona loteria to nie tylko największe przedsięwzięcie promocyjne w historii PKN ORLEN, ale również jedna z największych loterii zdrapkowych na polskim rynku pod względem atrakcyjności nagród – powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – dodał Jarosław Skorupa.
Zasady loterii są proste – każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA – batonów proteinowych, napojów VERVA Magnez + B6 i napojów energetyzujących VERVA. Duża pula atrakcyjnych nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.
Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą aż czworo przyjaciół. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.
Loteria na stacjach ORLEN, która rozpoczyna się 23 kwietnia, potrwa do 31 grudnia br. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na www.loteria.orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej. Wraz z uruchomieniem loterii do dyspozycji klientów oddano szereg produktów marki VERVA z wizerunkiem Roberta Kubicy. Poszerzona oferta obejmuje batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Jednocześnie dla fanów Roberta Kubicy i sportów motorowych przygotowana została szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy odzież sportową: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. Fani motorsportu będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły, zachęcające do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
Zaangażowanie PKN ORLEN w sponsoring polskiego zawodnika powracającego do startów w elitarnych wyścigach Formuły 1 to doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku i zacieśnienia relacji z klientami. Kierowca od lat jest ulubieńcem Polaków, co potwierdzają przeprowadzone badania i analizy marketingowe pod kątem korzyści wizerunkowych.
Spot reklamowy będzie emitowany od 24 kwietnia 2019 r. w telewizji oraz na platformach VOD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju br. dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH, gdzie oprócz standardowych nośników, będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.
Za realizację kampanii odpowiadała agencja Red8, spot wyreżyserowany przez Marcina Ziębińskiego wyprodukował dom produkcyjny Film it.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...