Wielką akcja edukacyjna z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi – Różowego Października

Informacja Prasowa - 30.09.2022
94

BrandTime wraz z Grupą LUX MED

BrandTime wraz z Grupą LUX MED przygotował wielką akcję edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi – Różowego Października

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime po raz kolejny realizuje projekt o charakterze edukacyjnym. Tym razem dla partnera z branży medycznej. Współpraca z Grupą LUX MED to inicjatywa, która ma na celu uświadamianie kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Kampania realizowana wspólnie z Dzień Dobry TVN trwać będzie przez cały październik.

Październik od lat uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Jak wynika z danych WHO, jest on najczęściej diagnozowanym u kobiet nowotworem na świecie. Co roku rozpoznaje się go u 12 proc. z nich. Profilaktyka, wczesna diagnostyka i nowoczesne leczenie pozwalają wygrać z rakiem piersi, dlatego niezwykle ważne jest uświadamianie społeczeństwa, jakie znaczenia dla zdrowia kobiet mają badania diagnostyczne. Misją Grupy LUX MED jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu. Firma jako lider prywatnych usług medycznych zapewnienia swoim pacjentom kompleksową opiekę medyczną – od diagnostyki przez leczenie, aż do całkowitego powrotu do zdrowia. Natomiast rolą mediów jest popularyzowanie profilaktyki oraz uświadamianie znaczenia wczesnej diagnostyki dla  skutecznego leczenia, co realizuje BrandTime wspólnie z Dzień Dobry TVN.

„Jest to kolejna akcja edukacyjna, którą mamy przyjemność realizować dla naszych partnerów. Tym razem, wspólnie z Grupą LUX MED chcemy zadbać o zdrowie kobiet, zachęcimy je do profilaktyki i diagnostyki w Miesiącu Świadomości Raka Piersi. Nasza akcja pokazuje, że działania contentowe mogą wkraczać także w tak ważny obszar jak profilaktyka nowotworowa, a realizowane przez nas produkcje telewizyjne mają wymiar społeczny  i  edukacyjny” – powiedział Jarosław Czujak,  Dyrektor Zarządzający w BrandTime .

Cały miesiąc aktywności

Już 30 września, w Dzień Dobry TVN, w ramach wejścia live ze szpitala LUX MED Onkologia, Prezes Anna Rulkiewicz zainauguruje akcję. Zaprosi też do odwiedzenia mobilnych pracowni diagnostycznych Grupy LUX MED, zlokalizowanych w różnych miastach Polski. Co tydzień, redakcja Dzień Dobry TVN będzie obecna w innym z nich, by na żywo przekazywać informacje o możliwości przebadania się, a także, by porozmawiać z personelem medycznym i pacjentkami. Strefy do badań umiejscawiane będą w centrach miast. Przed każdym z tych miejsc, ustawiony będzie namiot, pełniący funkcję recepcji, w której kobiety będą mogły zapisać się na badanie piersi.

„Kluczem do skutecznej strategii ESG jest budowanie jej wokół swojej głównej działalności – naszą jest dbanie o zdrowie. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, wychodzimy naprzeciw potrzebom pacjentów. W październiku robimy to dosłownie, organizując mobilne strefy w 5 miastach Polski. Oprócz badania piersi, kobiety będą mogły skorzystać w nich także z pomocy psychoonkologów. To niezwykle ważny element skutecznego leczenia raka piersi. Za cel stawiamy sobie zachęcenie jak największej liczby kobiet do profilaktyki i diagnostyki. W związku z tym zdecydowaliśmy się na działania w wysokozasięgowym medium, jakim jest telewizja” – powiedział Łukasz Niewola, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju Grupy LUX MED.

Harmonogram akcji

Akcja realizowana będzie przez cały październik, w każdą sobotę w innym mieście.

  • 09.2022 – wejście live ze szpitala LUX MED Onkologia z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz
  • Olsztyn – 01.10.2022
  • Katowice – 08.10.2022
  • Krosno – 15.10.2022
  • Lublin – 22.10.2022
  • Siedlce – 29.10.2022
  • 10.2022 – wejście live ze szpitala LUX MED Onkologia – podsumowanie akcji z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz

Strefy do badań otwarte będą przez 8 godzin: od 8:00 do 16:00. W strefie będzie także możliwość rozmowy z psychologiem (w specjalnie zaaranżowanej, intymnej przestrzeni).

Aktywności w ramach kampanii nagłaśniane będą w Dzień Dobry TVN, w mediach własnych Grupy LUX MED, a także w ramach działań PR, realizowanych przez 38 Content Communication.

Za nadzór nad realizacją akcji odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa Discovery TVN.

Comments

comments

94
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...