Widzew z nowym systemem biletowym.

Informacja Prasowa - 26.07.2022
280

Stellis partnerem technologicznym łódzkiego klubu  

Widzew z nowym systemem biletowym. Stellis partnerem technologicznym łódzkiego klubu

Widzew Łódź w ostatnich latach bije wszelkie rekordy, jeśli chodzi o sprzedaż karnetów czy frekwencję na swoich meczach. Po powrocie do PKO BP Ekstraklasy, Klub może pochwalić się nowym systemem biletowym wdrożonym przez nowego Partnera Technologicznego, firmę Stellis.

Nieprzerwanie od 2017 roku Widzew bije rekordy w sprzedaży karnetów. To do Klubu z al. Piłsudskiego należy aktualny rekord Polski (16 401 sprzedanych karnetów), a od otwarcia nowego stadionu liczba sprzedanych abonamentów nie spadła poniżej 15 tysięcy. Tysiące sprzedawanych karnetów, ogromne zainteresowanie biletami, a także stała możliwość zwolnienia swojego miejsca przez karnetowicza pozostałym kibicom, były impulsem do wdrożenia nowego systemu ticketingowego razem z nowym Partnerem Technologicznym.

Firma Stellis stanęła przed niełatwym zadaniem, ponieważ zarządzanie tak ogromną bazą kibiców jest odpowiedzialnym i wymagającym wyzwaniem technologicznym. Nowy partner Widzewa znalazł jednak rozwiązanie używając własnej platformy Stellis One Ticketing, dzięki której sprzedaż i zarządzanie wejściówkami znacznie się usprawni, ale również daje wiele kolejnych możliwości.

Główną zaletą nowego systemu jest możliwość dwóch wariantów zwalniania miejsca karnetowego. Jeden z nich jest doskonale znany kibicom – pozwala na zwolnienie miejsca i uzyskanie specjalnego kodu do przekazania innemu sympatykowi Widzewa, który będzie mógł obejrzeć mecz na stadionie. Drugim wariantem będzie natomiast bezpośrednie zwolnienie miejsca do otwartej sprzedaży przez klub (opcja dostępna w drugiej części tygodnia). Oznacza to, że Stellis zadbał o to, by znacznie usprawnić dystrybucję “wolnych” biletów i pozwoli wcześniej zakupić wejściówki, już bez pośredników.

To jednak nie wszystko. Stellis przygotował również innowacje dla kibiców zasiadających na sektorach VIP oraz w strefie Skybox. W nowym systemie biletowym posiadacze takich karnetów będą mogli jeszcze lepiej zarządzać przysługującymi im wejściówkami i przywilejami.

Stellis zadbał też o pracowników Widzewa, bo nowy system znacznie ułatwi ich pracę. Bilety i karnety będą wydawane szybciej, co wpłynie na wydajność i zmniejszy kolejki. System Stellis One Ticketing daje też możliwość pracy w chmurze, która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo danych.

Warto dodać, że w ramach wdrożenia nowego systemu, firma Stellis wykonała również migrację aktualnych kont użytkowników. Co więcej, nie trzeba też ponownie przypisywać karnetów do kont, więc osoby posiadające stałe abonamenty nie muszą wykonywać żadnej akcji, by zobaczyć swoją wejściówkę w systemie.

– Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z naszym nowym partnerem technologicznym. System biletowy Widzewa stworzony na platformie Stellis One to kolejny ważny krok w rozwoju usług klubu kierowanych do kibiców. Zależało nam na zachowaniu wszystkich cenionych przez fanów funkcji, takich jak zwalnianie miejsc czy możliwość zakupu biletów przez aplikację mobilną. Dostałem też zapewnienie, że wdrożenie platformy Stellis One do systemu biletowego to początek możliwości, a z czasem zintegrujemy z nim również sklep kibica, program lojalnościowy oraz kolejne moduły – mówi Michał Rydz, wiceprezes zarządu Widzew Łódź S.A.

– Widzew to marka sama w sobie, więc mogę być tylko dumny, że zostaliśmy jego partnerem technologicznym. Stellis swoją siedzibę ma w Łodzi i choć działamy na skalę międzynarodową, to praca na “własnym podwórku” jest szczególnie nobilitująca. Muszę przyznać, że stanęliśmy przed ogromnym zadaniem, bo kibice Widzewa to wymagająca społeczność, a przy takiej liczbie sprzedanych karnetów nie jest łatwo zarządzać systemem sprzedażowym. Zrobiliśmy wszystko, by spełnić oczekiwania fanów łódzkiego klubu. Nasza platforma Stellis One Ticketing posiada specjalnie zaprojektowany interfejs użytkownika, który jest o wiele przyjaźniejszy, a co ważniejsze, szybszy. Jako partner technologiczny Widzewa Łódź S.A. w dalszych miesiącach planujemy rozwój kolejnych modułów i funkcjonalności systemu – mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.

Z nowej platformy biletowej Widzewa można korzystać od wtorku, 26 lipca, od godziny 12:00. Serdecznie zapraszamy na https://bilety.widzew.com/.

 

 

Comments

comments

280
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...