Działania White Paper Agency dla firmy igus® (case study)

Informacja Prasowa - 02.12.2016
13

Jak w internecie przedłużyć targową atmosferę networkingu?

Jak opowiedzieć o przewodach, prowadnikach czy polimerowych łożyskach ślizgowych? Agencja strategiczna White Paper Agency zadbała, by ich producent – firma igus® – nie tylko efektownie zaprezentowała swoje produkty w czasie targów, lecz również w ich czasie pozyskała ciekawy wizualnie i merytorycznie materiał, który posłużył do przygotowania materiałów promocyjnych.

Firma igus® jest obecna na polskim rynku od 1997 roku. Jest czołowym producentem produktów z tworzyw sztucznych: prowadników kabli, przewodów do aplikacji ruchomych, polimerowych łożysk ślizgowych, liniowych systemów prowadzenia oraz przegubowych łożysk polimerowych.

W 2016 roku firma igus® prezentowała swoje produkty m.in. na targach: Automaticon w Warszawie, Mach Tool w Poznaniu, Energetab w Bielsku-Białej, Taropak w Poznaniu oraz Toolex w Sosnowcu. Efektowne stoisku targowe to jedno. Warto zadbać, by przedłużyć kontakt z marką i umiejętnie przenieść również do internetu atmosferę profesjonalnych rozmów targowych.

Udało się to dzięki realizacji przez White Paper Agency filmów wideo, których materiał został zebrany właśnie w czasie targów. Z pozoru temat niewdzięczny okazał się – dzięki sprawnej realizacji i doborowi rozmówców – bardzo atrakcyjny i jednocześnie nietrywialny merytorycznie.

fot. print screen YouTube / igus® Polska

fot. print screen YouTube / igus® Polska

Włączenie wypowiedzi klientów w opowieść o produktach

Filmy powstały z myślą o specjalistach: prezentują produkty, w tym nowości pokazywane w czasie poszczególnych targów. Jednocześnie, dzięki wypowiedziom kontrahentów igus® obecnych na targach, uwiarygadniają firmę jako solidnego i godnego zaufania partnera w branży. W każdej realizacji udział wzięli pracownicy firmy, którzy krótko opowiedzieli o swoich produktach oraz – co istotne – również klienci, którzy z kolei wyjaśniali, jak są one zastosowane w ich maszynach, instalacjach czy produktach.

Warto przy tym pamiętać, że wszystkie wypowiadające się w filmach osoby nie przechodziły profesjonalnych szkoleń przed kamerą, a uzyskany efekt naturalnej wypowiedzi był możliwy przede wszystkim dzięki profesjonalnemu podejściu ekipy realizującej filmy.

Specjalistyczna tematyka to większe wymagania wobec agencji

W krótkim czasie, bo zaledwie trzech tygodni, zrealizowaliśmy trzy filmy z trzech różnych imprez targowych w trzech oddalonych od siebie miejscach: Bielsku-Białej, Poznaniu i Sosnowcu. Na każdej imprezie współpracowaliśmy z inną osobą odpowiedzialna za targi po stronie klienta. Udało nam się wypracować sprawny model współpracy, dzięki temu, że bardzo dobrze zrozumieliśmy specjalistyczną branżę, w której funkcjonuje klient. Przy okazji każdego wydarzenia udało nam się opowiedzieć o innych produktach i rozwiązaniach proponowanych przez klienta – podkreśla Jarosław Sosiński z White Paper Agency.

Oprócz materiałów targowych, White Paper Agency zrealizował również materiał promocyjny na potrzeby TVN Turbo oraz mailingi do bardzo wąskiej grupy specjalistów korzystających z produktów i rozwiązań produkowanych przez firmę igus®.

Wszystkie realizacje zostały docenione przez igus® Polska oraz centralę w Niemczech, a produkcje wideo zostały ocenione jako najlepsze dotychczasowe realizacje.

***

Linki do filmów na kanale YouTube, realizowane w czasie imprez targowych

ENERGETAB 2016 Bielsko-Biała 13 – 15 września:

https://www.youtube.com/watch?v=wmyYZKW57IQ&feature=youtu.be

Taropak 2016 Poznań 26-29 września:

https://www.youtube.com/watch?v=pOnzFk2fNx8&feature=youtu.be

Toolex 2016 Sosnowiec 4-6 października:

https://www.youtube.com/watch?v=KzXReemKhJ0&feature=youtu.be

Mach-Tool Poznań 7-10 czerwca:

https://www.youtube.com/watch?v=fNGQ37-pTG4&feature=youtu.be

Automaticon Warszawa 14-17 marca:

https://www.youtube.com/watch?v=yVv_GM7-zBU&feature=youtu.be

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...