Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Informacja Prasowa - 15.09.2020
208

Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Dwie z galerii należących do Unibail-Rodamco-Westfield wystartowały wczoraj z kampaniami promującymi zaplanowane na przyszły tydzień akcje Szaleństwo Zakupów. Media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

Kolejna edycja Szaleństwa Zakupów rozpoczyna się 21 września i potrwa przez 6 dni zarówno w galerii Westfield Arkadia, jak i Wroclavia. W ramach akcji zaplanowane są m.in. spotkania z przedstawicielami świata mody i kultury, projekcje plenerowe filmów, porady stylistów i oczywiście specjalne rabaty na zakupy najnowszych jesienno-zimowych kolekcji.

Wczoraj rozpoczęły się kampanie promujące obie akcje, które potrwają do 26.09. Kampania dotycząca Westfield Arkadia jest realizowana w lokalnych mediach warszawskich i obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital oraz  przestrzeni miejskiej. Z kolei kampania związana z Wroclavią jest promowana w lokalnych mediach wrocławskich – obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital, prasie, a także obecność w przestrzeni miejskiej wykorzystując autobusy, siatki wielkoformatowe czy nośniki DOOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media.

Spot Wroclavia https://we.tl/t-ynuT7rbbLD

Spot Arkadia  https://we.tl/t-ixFScfWhhE

 

Comments

comments

208
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...