Weronikę Bazarnik na stanowisko Content Marketing Specialist w Harbingers

Informacja Prasowa - 20.01.2020
270

Weronikę Bazarnik na stanowisko Content Marketing Specialist w Harbingers

W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.

Rozwój działu content marketingu

Działania content marketingowe w Harbingers to sztuka łączenia technologi i marketingu. To nie tylko praca kreatywna, ale także analizy, audyty oraz project management. A wszystko, jak podkreślają krakowscy #GameChangerzy, w oparciu o dane. “Mierzymy wszystko, co robimy” – to jedna z obietnic agencji.

Nasze portfolio stale rośnie, możemy pochwalić się współpracą z odważnymi Partnerami, kluczowymi graczami na rynku. Głeboko wierzę, że za sukcesem Harbingers stoją ludzie – doświadczeni specjaliści. Jestem dumny, że Weronika dołączyła do naszego grona. Wiem, że współpraca będzie początkiem kolejnych sukcesów – podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

 

Swoje dotychczasowe doświadczenie Weronika Bazarnik zdobywała pisząc m.in. dla harpersbazaar.com, joy.pl, cosmopolitan.pl. W ciągu ostatnich miesięcy Weronika angażowała się również w publikacje branżowe na stronie PushPushGo oraz prowadzenie warsztatów.

Skąd pomysł na zmianę? Jak sama przyznaje:

Jestem #GameChangerem. Postanowiłam dołączyć do Harbingers ponieważ wierzę, że to miejsce, gdzie będę mogła rozwijać swoje kompetencje.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...