Weronika Gurgul-Kopiec i Dominik Łabuzek dołączają do Jump
Weronika Gurgul-Kopiec i Dominik Łabuzek dołączają do Jump
Mediacore Group powiększa zespół. Do należącej do grupy agencji kreatywnej Jump dołączyli: Art Directorka Weronika Gurgul-Kopiec oraz Senior Copywriter Dominik Łabuzek.
Weronika dotychczasowe doświadczenie kreatywne zdobywała między innymi w K2 i Perfomance Media, gdzie odpowiadała za tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii digitalowych oraz produkcję video. Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Soraya, Dermika, Salvequick, Jordan, Klar, Etiaxil, AA, L’biotica, E-obuwie. Z branżą reklamową związana od pięciu lat.
Dominik Łabuzek przez trzy ostatnie lata pełni funkcje dyrektora kreatywnego w agencji Heads Advertising, wcześniej pracował między innymi dla takich agencji jak: McCaan, Y&R, Euro RSCG, G7. Z reklama związany jest od ponad 12 lat.
Jump to agencja kreatywna i social media, która specjalizuje się w reklamie digitalowej opartej na wiedzy z zakresu psychologii marketingu. Do jej klientów należą m.in. Kikkoman, Cersanit, Graal, Superfish, Kreisel, Muszynianka i TV Puls.