WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP

Informacja Prasowa - 03.01.2023
204

„WeNet to Doradca Internetowy

2 stycznia 2023 roku rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”.  W spotach reklamowych ponownie zobaczymy wielokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym Roberta Korzeniowskiego, który od ponad roku jest ambasadorem marki WeNet. Spoty reklamowe kampanii będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce i wspierać ją będą szeroko zakrojone działania digital.

Tegoroczna kampania, podobnie jak poprzednia, wrześniowa, jest adresowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób rozwinąć   swój biznes do sieci i czerpać korzyści z nowoczesnych technologii wspierających marketing online i wpływających na wzrost sprzedaży. W procesie cyfrowej transformacji kluczową rolę odgrywają doradcy internetowi WeNet, których zadaniem jest profesjonalne doradztwo oraz dobór najlepszych dla danej branży narzędzi i aktywności w Internecie. Dzięki ich wiedzy i kompetencjom przedsiębiorcy mogą osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i budować rozpoznawalność swojego biznesu poprzez wzmocnienie widoczności w sieci i efektywne pozycjonowanie. Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. Wyniki badań WeNet świadczą o tym, że doradcy internetowi są pozytywnie oceniani przez klientów – aż 81% ankietowanych określa poziom satysfakcji ze współpracy z doradcą internetowym jako bardzo satysfakcjonujący.

Od lat uświadamiamy przedsiębiorcom, jak ważna jest aktywność biznesowa w internecie. Świat stale nas zaskakuje – zmienia się sytuacja gospodarcza, regulacje i technologia, a śledzenie i podążanie za tymi zmianami to niemałe wyzwanie dla osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą. Jako WeNet wskazujemy klientom na obszary, które mają wpływ na sukces działalności online w tych dynamicznie zmieniających się czasach. Znaczenie profesjonalnego doradztwa i pełnej opieki dla klienta jest głównym tematem tegorocznej kampanii WeNet. Podkreślamy, że dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wspierają firmy na każdym etapie rozwoju, niezależnie od branży – potrzebujesz strony www, zbudujemy Ci ją, prowadząc temat od początku do końca. Masz już stronę www – świetnie, pomożemy Ci zapewnić jej widoczność i promocję w internecie. Potrzebujesz sklepu internetowego – zbudujemy go dla Ciebie, będziemy go promować i wskazywać jak rozwinąć działalność e-commerce. Celem jest budowanie świadomości marki WeNet jako doradcy w tej złożonej materii, który niezmiennie wsłuchuje się w potrzeby małych i średnich firm – mówi Przemysław Żur, Prezes Zarządu WeNet.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...