Wygraj wejściówki na Kongres Profesjonalistów Public Relations!

Redakcja PR - 10.03.2017
197

Zdobądź wejściówkę lub zniżkę na Kongres Profesjonalistów Public Relations

Na stronie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations pojawiły się ogłoszenia o konkursach na Facebooku – do wygrania wejściówki i zniżki na Kongres Profesjonalistów Public Relations.  

PSPR ogłosiło na swoim profilu konkurs pod hasłem „Powód, dla którego powinienem otrzymać zaproszenie na Kongres Profesjonalistów PR”.

Do wygrania są:
– 1 darmowa wejściówka uprawniająca do udziału w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 20-21 kwietnia w Hilton Garden Inn w Rzeszowie
bon zniżkowy 50 % na opłatę konferencyjną za udział w Kongresie Profesjonalistów Public Relations (zniżka naliczana jest od kwoty wyjściowej w zależności od terminu zapisu).

Aby wziąć udział  zabawie, należy pod postem konkursowym dokończyć zdanie: „Powinienem/Powinnam otrzymać zaproszenie na Kongres Profesjonalistów PR, ponieważ….”

Zabawa trwa do wtorku 14 marca, do 13:00. Regulamin konkursu —> Tutaj

 Drugi konkurs nawiązuje do tematu przewodniego konferencji „Kryzys i media”.  Aby wziąć udział w zabawie, należy pod postem na fanpage Prawdziwy PR odpowiedzieć na pytanie: „Co według mnie jest kluczowe w relacjach medialnych i sytuacjach kryzysowych?” w komentarzach pod tym postem.
Nagrodą w konkursie jest:
bon zniżkowy 30% na opłatę konferencyjną za udział w Kongresie Profesjonalistów Public Relations (zniżka naliczana jest od kwoty wyjściowej w zależności od terminu zapisu)
Konkurs kończy się w środę, 15. marca o godzinie 13:00. Regulamin konkursu —> Tutaj.

Kongres Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Tematem przewodnim spotkania będzie „Kryzys i media”.  W Kongresie Profesjonalistów Public Relations co roku biorą udział średnio ponad 300 osób z branży PR. Podczas dwudniowego spotkania mają okazję wysłuchać merytorycznych prelekcji, przystąpić do udziału w warsztatach praktycznych, a także nawiązać długotrwałe relacje biznesowe.

Rejestracji można dokonać na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym Kongresu. 

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa InformacyjnegoKlaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe NewslinkPublicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o. oraz CAR-RENTAL.PL

Zobacz:

dr hab. Dariusz Tworzydło: Na każdy kryzys można się przygotować

 

Comments

comments

197
Komentarze
  • agnes

    Niedoceniany pr oraz czarny pr. ludzie pr. Nie sa doceniani. Na Żoliborzu niestety szczególnie… Agnieszka Truszkowska sp.ds komunikacji i pr

Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...