Wedel z profilem na LinkedIn

Informacja Prasowa - 15.10.2020
220

Wedel z profilem na LinkedIn

Wedel z profilem na LinkedIn

 

Wedel, kultowa marka słodyczy i jeden z kluczowych producentów branży czekoladowej w Polsce, startuje z oficjalnym kontem firmowym na platformie LinkedIn. To miejsce, gdzie małe codzienne przyjemności związane z czekoladowymi produktami przeplatać się będą z kulisami wedlowskiego świata. Firma w centrum swoich zainteresowań stawia człowieka, dlatego to właśnie ludzie tworzący Wedla (i wszystko co ich dotyczy), będą głównymi bohaterami prezentowanych treści.

 

Wedel – nasz przepis to ludzie, to hasło przyświecające wedlowskiej strategii marki pracodawcy. A co oznacza w praktyce? Właśnie na to pytanie firma będzie odpowiadać wykorzystując platformę LinkedIn.

 

– Obecnie nasz zespół liczy niemal 1300 osób. W Wedlu wierzymy, że każdy głos, choć inny jest jednakowo ważny, a otwartość stanowi podstawową cechę naszej komunikacji. Właśnie dlatego chcemy integrować wokół naszej marki społeczność, zapraszać do interakcji i dialogu oraz dzielić się ze światem radością z pracy i w pracy. Dzięki zaangażowaniu moich koleżanek i kolegów, nie tylko tworzymy wspólnie tak lubianą od lat ofertę produktową i zapadające w pamięć kampanie, ale również zmieniamy nasze otoczenie, prowadząc działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Nasz profil na LinkedIn stanie się przestrzenią, gdzie będziemy dzielić się dobrymi praktykami z życia firmy, żeby inspirować również innych. To także szansa na odkrywanie wyjątkowego przepisu Wedla i jego składników jakimi są pracownicy tworzący naszą organizację, zupełnie jak kosztowanie tabliczki czekolady – kawałek po kawałku. – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel.

 

Wedel kontynuuje bogatą tradycję odpowiedzialnego pracodawcy zapoczątkowaną przez założycieli, która jest ciągłą inspiracją do dalszych działań z myślą o ludziach. Profil na LinkedIn pozwoli pokazać, jak wartości organizacyjne tj. m.in. „Radość w pracy i z pracy” czy „Biorę odpowiedzialność” są realizowane na co dzień.

 

Jak sam przedstawia się Wedel?

Jesteśmy dumni z tworzenia polskiej marki słodyczy, które wybierają miliony ludzi. #DUMA

Jesteśmy autorami zmian, dzięki którym rozwijamy firmę, siebie i innych. #WPLYW

Jesteśmy jak duża rodzina, gdzie każdy głos, choć inny, ma takie samo znaczenie. #ROZNORODNOSC

Jesteśmy odpowiedzialni za tworzenie lepszego świata i działamy z myślą o człowieku. #ODPOWIEDZIALNOSC

 

Od teraz kulisy działalności Wedla, jej pracowników oraz ich osiągnięcia można obserwować w ramach profilu LI, dostępnego pod adresem: https://www.linkedin.com/company/lotte-wedel

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...