WebTalk z globalnymi działaniami digital dla Intermag
WebTalk z globalnymi działaniami digital dla Intermag
Intermag ponownie wybrał agencję WebTalk do przeprowadzenia kampanii digitalowej dedykowanej na 13 rynków. Zakres prac obejmuje przeprowadzenie działań reklamowych oraz produkcję stron www na wiele rynków. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Kampania reklamowa obejmie działania za pośrednictwem sieci AdWords oraz na Facebooku włącznie z pełną analityką. Dodatkowo agencja odpowiedzialna jest za projekt oraz bieżącą obsługę narodowych stron internetowych i 31 landing page’ów produktowych aż na 13 rynków.
Zasięg działań objął takie kraje jak: Polska, Rumunia, Mołdawia, Bułgaria, Ukraina, Rosja, Węgry, Litwa, Wielka Brytania, Holandia, Brazylia, Chorwacja oraz Stany Zjednoczone.
Z ramienia agencji za obsługę marki Intermag odpowiada Grzegorz Krzysztofik (Junior Account Manager) oraz Gosia Bardyszewska (Media Account Manager).
Comments
