Warzywne Inspiracje od Bonduelle  Naturalnie bliżej konsumenta

Informacja Prasowa - 18.01.2021
252

Warzywne Inspiracje od Bonduelle  Naturalnie bliżej konsumenta

Warzywne Inspiracje od Bonduelle  Naturalnie bliżej konsumenta

Zjawisko tzw. „banner blindness” staje się coraz większym wyzwaniem w efektywnej promocji marek. Dlatego tak ważne jest tworzenie treści z lokowaniem produktu, mających formę odpowiadającą naturalnym oczekiwaniom odbiorców. W komunikacji marketingowej marek spożywczych, efektywnym narzędziem, przyciągającym świadomą uwagę konsumenta, jest inspirujący, angażujący content kulinarny. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, działa na tym polu bardzo aktywnie, prowadząc i rozwijając serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są praktyczną pomocą dla wszystkich gotujących w domu. W serwisie jest już dostępnych ponad 1000 przepisów, a jego formuła została odświeżona. 

Skuteczna strategia komunikacji musi uwzględniać aktualne i naturalne potrzeby odbiorców. W przypadku produktów spożywczych, taką potrzebą jest atrakcyjny content kulinarny. Większość Polaków regularnie gotuje w domu, z czego wynika ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących osób świadomie poszukuje inspiracji w Internecie. W samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań polskich internautów o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. – Nasza marka jest zawsze blisko konsumentów, dlatego dostarczamy im treści, których sami aktywnie poszukują ­­­– mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. – Serwis Warzywne Inspiracje stanowi użyteczną pomoc, przydatną dla każdego, kto podejmuje się domowego gotowania. To content o dużej wartości dla odbiorców, gdyż ściśle odpowiada ich naturalnym oczekiwaniom. Ma formę angażującą, inspirującą. Produkty są tu umieszczone w praktycznym kontekście, z pomysłem i określonym sposobem użycia.

Nowa odsłona serwisu

Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku. – Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych – podkreśla Anna Telakowiec. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder.

Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...