Warsztaty Mind Production z rosnącą frekwencją. Druga edycja organizowanych przez Klub Producentów Reklamowych warsztatów spotkała się z zainteresowa-niem reklamodawców i agencji.

Informacja Prasowa - 02.07.2018
162

Warsztaty Mind Production z rosnącą frekwencją. Druga edycja organizowanych przez Klub Producentów Reklamowych warsztatów spotkała się z zainteresowa-

Spotkanie dotyczyło wpływu na efektywność produkcji TV dwóch najczęściej stosowanych modeli przetargowych: modelu w którym klient wyznacza reżysera i kieruje do producentów zapytanie o cenę jednego podejścia realizacyjnego, oraz modelu, w którym producenci jako element swojej oferty proponują reżyserów, których pomysły stanowią przewagi konkurencyjne między oferenta-mi. Producenci wskazywali, że w modelu pierwszym wyceniają to samo u tych samych osób, co po-woduje sztuczny popyt u dostawców związanych z reżyserem i w konsekwencji wpływa na wzrost ceny oferty. Co do zasady model w którym klient lub agencja wskazują reżysera powinien być sto-sowany jak najrzadziej. Uzasadnieniem dla stosowania tego modelu może być kontynuacja kampa-nii czy przekonanie klienta lub agencji, że jest tylko jeden sposób realizacji danego scenariusza. We wszystkich innych przypadkach dopuszczenie różnych koncepcji realizacyjnych w tym samym prze-targu zwiększa konkurencyjność ofert na realizację.

Bardzo cieszy nas rosnące zainteresowanie profesjonalistów z branży wiedzą, którą producenci zde-cydowali się podzielić. Wątek dotyczący roli reżyserów jaką odgrywają na etapie postępowania przetargowego wywołał burzliwą dyskusję. To pokazuje nie tylko jak ważna jest dla interesariuszy procesów produkcji rozmowa o standardach w przetargach, ale także potwierdza sens tworzenia przestrzeni do wymiany opinii na neutralnym gruncie. Mind Production staje się taką platformą – powiedział Julian Dworak, dyrektor KPR.

Spotkanie odbyło się 28 czerwca. Na spotkaniu, prócz wątku dotyczącego relacji reżysera z innymi dostawcami i ich wpływu na efektywność procesów produkcyjnych omawiano kluczowe aspekty specjalistycznych ubezpieczeń produkcyjnych oraz zaprezentowano case study produkcji Lotos “Pa-liwa Zimowe” nagrodzonej w tegorocznym KTR.

Po wakacjach Mind Production wróci w nieco odmienionej formule. Widzimy potrzebę pogłębionej dyskusji na proponowane tematy dlatego prawdopodobnie zdecydujemy się na poświęcenie każde-go spotkania jednemu wątkowi i pogłębienie go wspólnie z uczestnikami – powiedziała Magdalena Olak, dyrektor generalny studia TANK i członek zarządu KPR.

KPR Mind Production to cykl warsztatów organizowanych przez Klub Producentów Reklamowych. Podczas spotkań producenci dzielą się wiedzą z zakresu produkcji reklamowej z profesjonalistami zamawiającymi i kupującymi usługi produkcji oraz posługującymi się filmem jako narzędziem komu-nikacji marketingowej.

Klub Producentów Reklamowych powołany został w styczniu 2018 roku w celu promocji efektyw-nego postępowania w obszarze produkcji filmów reklamowych, wspierania doskonalenia umiejęt-ności zawodowych producentów i rozwoju wiedzy o produkcji reklamowej oraz promowania pro-dukcji reklamowej jako profesjonalnego działania w obszarze komunikacji marketingowej. Obecnie w skład KPR wchodzi siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Pa-paya, Tango i Tank. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. www.sar.org.pl

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...