Warszawski ZTM postanowił rozpisać konkurs na nowe logo, nagrodą ma być 70 tysięcy złotych

Redakcja PR - 14.06.2017
4

Warszawski ZTM postanowił rozpisać konkurs na nowe logo, nagrodą ma być 70 tysięcy złotych

Konkurs ZTM-u polega na wyłonieniu jednego uniwersalnego logo dla całej spółki. Obecnie na środkach komunikacji widnieje kilka emblematów. I tak, można zobaczyć logo z kanciastymi literami tworzącymi skrót „ZTM”, z symbolem warszawskiej syrenki oraz czerwonej wstążki układającej się w skróconą nazwę firmy.

Zarząd spółki chce z tym skończyć. Nowe logo ma być uniwersalne dla wszystkich pojazdów komunikacji publicznej w stolicy.

Konkurs będzie się odbywał w dwóch częściach. Pierwsza polegać będzie na wysłaniu do komisji portfolio zawierającego co najmniej 3 logotypy. Jury wyłoni 5 finalistów, którym zostanie postawione zadanie zaprojektowania emblematu dla przewoźnika (II etap). Nagrodą główną jest 70 tysięcy złotych.

Na podstawie transport-puliczny.pl

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...