
Warszawski ZTM postanowił rozpisać konkurs na nowe logo, nagrodą ma być 70 tysięcy złotych
Redakcja PR - 14.06.2017
string(96) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/ztm-1200x500.png');"
string(70) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/ztm-1200x500.png"
Warszawski ZTM postanowił rozpisać konkurs na nowe logo, nagrodą ma być 70 tysięcy złotych
Konkurs ZTM-u polega na wyłonieniu jednego uniwersalnego logo dla całej spółki. Obecnie na środkach komunikacji widnieje kilka emblematów. I tak, można zobaczyć logo z kanciastymi literami tworzącymi skrót „ZTM”, z symbolem warszawskiej syrenki oraz czerwonej wstążki układającej się w skróconą nazwę firmy.
Zarząd spółki chce z tym skończyć. Nowe logo ma być uniwersalne dla wszystkich pojazdów komunikacji publicznej w stolicy.
Konkurs będzie się odbywał w dwóch częściach. Pierwsza polegać będzie na wysłaniu do komisji portfolio zawierającego co najmniej 3 logotypy. Jury wyłoni 5 finalistów, którym zostanie postawione zadanie zaprojektowania emblematu dla przewoźnika (II etap). Nagrodą główną jest 70 tysięcy złotych.
Na podstawie transport-puliczny.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
