string(140) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/06/65035438_10156784532454130_3134998037823225856_n-960x500.jpg');"
string(114) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/06/65035438_10156784532454130_3134998037823225856_n-960x500.jpg"
Warszawska palma znów zielona
Palma w Alejach Jerozolimskich, rzeźba Joanny Rajkowskiej, zazieleniła się w noc letniego przesilenia, z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”. Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza. Projekt „Palma” narodził się we współpracy Centrum UNEP/GRID-Warszawa z agencją reklamową Syrena Communications i jest projektem Partnerstwa SDGs „Razem dla środowiska”.
W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad 10 000 ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja trwa do końca roku.
Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje i kampanię prowadzi Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada Syrena Communications; pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). Więcej informacji na Instagramie i Facebooku UNEP/GRID Warszawa.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...