Warszawa szuka agencji, która opracuje strategię rozwoju marki m.st. do 2030 roku
Piotr Rogacki - 11.04.2017Twoja firma może zarządzać wizerunkiem stolicy
Władze Warszawy ogłosiły przetarg na zrealizowanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentu kierunkowego dotyczącego marki miasta, w kontekście Aktualizacji Strategii Rozwoju m.st. Warszawy do 2030 r. oraz wypracowanie metodyki pozwalającej na dokonywanie regularnego badania i oceniania marki Warszawa.
Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia ma być stworzenie zasad profesjonalnego zarządzania wizerunkiem m.st. Warszawy, określenie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Warszawa i planu wdrożenia tych wytycznych oraz opracowanie zasad komunikacji marki Warszawa wraz z planem komunikacji marketingowej.
Firma, która wygra przetarg będzie współpracować z miastem do 27 listopada br. Zgłoszenia można przesyłać do 24 kwietnia.
źródło: UM Warszawa