Warsaw Creatives z markami Dermika i Soraya

Informacja Prasowa - 22.07.2019
172

Warsaw Creatives z markami Dermika i Soraya

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Dermika i Soraya (należącymi do koncernu Orkla Care), w ramach której odpowiadać będzie za strategię komunikacji 360.

Orkla Care to wiodący dostawca dóbr konsumpcyjnych w Skandynawii, krajach bałtyckich oraz na wielu rynkach Europy Środkowej, w Rosji i Indiach. Działa w segmencie spożywczym, kosmetycznym i suplementów diety.

Soraya oraz Dermika dołączyły do portfolio firmy w 2015 roku.

Ogromnie cieszy nas fakt, że marki Soraya oraz Dermika dołączyły do grona stałych klientów naszej agencji – mówi Joanna Sobierajska, współwłaścicielka agencji Warsaw Creatives – możliwość tworzenia strategii komunikacji 360 to duża odpowiedzialność i wyzwanie.

Za obsługę PR marek Dermika i Soraya z ramienia firmy odpowiada bez zmian Małgorzata Fabisiak, z ramienia agencji Linda Czerniewska (Dermika) oraz Zuzanna Ciszewska (Soraya).

 

 

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...