Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Informacja Prasowa - 22.02.2022
40

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 21 lutego 2022 roku, wybrano nowy skład Zarządu.

W wyniku głosowania, jednogłośnie Prezesem Związku został Przemysław Mitraszewski, Prezes Zarządu Lighthouse. Funkcję Wiceprezesów pełnić będą: Agnieszka Bacińska, Prezeska Walk PR, Małgorzata Bogusz, Partner, Head of Public Affairs w Vision Group oraz Katarzyna Życińska, Prezeska  38 Content Communication. Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję Skarbnika ZFPR.

Dwuletnia kadencja wybranego Zarządu będzie obejmowała lata 2022-2024.

Przemysław Mitraszewski – Prezes Zarządu Lighthouse. Pełnomocnik zarządu LPP SA. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży PR korporacyjny, komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji oraz komunikacji marki firmy rodzinnej. Przez trzy kadencje pełnił funkcję przewodniczącego Rady Związku Firm Public Relations. Od ponad 10 lat zasiada w jury konkursu Złote Spinacze. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie SWPS, Akademii London School of PR, a wcześniej m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Agnieszka Bacińska – Prezeska Walk PR. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r. Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say. Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact.

Małgorzata Bogusz – jest Partnerem oraz Head of Public Affairs w Vision Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, onkologii oraz innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska – twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR i content marketingowych w obszarach: PR produktowy, komunikacja korporacyjna, komunikacja społeczna.

Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...