Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

Informacja Prasowa - 08.03.2021
120

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

 Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.

Po raz kolejny przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations został Przemysław Mitraszewski, współzałożyciel i Managing Partner Lighthouse Consultants, ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Przewodniczącego Rady wybrano jednogłośnie. Do prac w Radzie Związku wybrano ponownie także Alicję Wysocką-Świtałę, współwłaścicielkę i Partnerkę Zarządzającą agencji Clue PR, od kilkunastu lat zajmującą się komunikacją lokalnych i globalnych marek z obszaru technologii, FMCG oraz kampaniami CSR. Wśród nowych członków znalazła się Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent, specjalizująca się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Czwartym członkiem Rady jest Katarzyna Terej, Prezes Zarządzający TBT i wspólnicy, ekspert oraz doradca ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business. W składzie Rady znalazła się również Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich.

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja powołanej Rady trwa dwa lata.

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...