Walk PR wzmacnia zespół brandowy

Jerzy Ciszewski - 21.12.2018
9

Walk PR wzmacnia zespół brandowy

Walk PR wzmacnia zespół brandowy

Walk PR wzmacnia zespół realizujący projekty w zakresie komunikacji brandowej. W grudniu do agencji dołączyła Matylda Żemajtis na stanowisko Senior Account Manager. Kilka tygodni wcześniej do agencji dołączyła Joanna Manarczyk jako Account Manager.

Matylda Żemajtis ma ponad sześcioletnie doświadczenie w branży. Do Grupy Walk przeszła z Multi Communications, gdzie realizowała projekty głównie z obszaru komunikacji brandowej i konsumenckiej dla takich klientów jak: Electrolux, Durex, Virgin Mobile, Action B.V., Carlsberg Polska, Cersanit, Opoczno czy Cinema City. W Walk PR zajmie nowo utworzone stanowisko Senior Account Manager i będzie koordynować bieżącą obsługę klientów m.in. FOX, Ceramika Paradyż, Dilmah czy Podravka. Matylda Żemajtis jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Joanna Manarczyk z sektorem public relations związana jest od 10 lat i specjalizuje się w komunikacji produktowej marek technologicznych. Przed dołączeniem do Grupy Walk związana była z Hill+Knowlton Strategies, gdzie była odpowiedzialna za opracowywanie strategii i realizację działań dla firm Nokia, Panasonic oraz Huawei. W Walk PR zajęła nowo utworzone stanowisko Account Manager, w ramach którego koordynuje zespół obsługujący markę Nikon i agencję pośrednictwa pracy People. Wspiera też działania new business agencji. Joanna jest absolwentką Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.

Joanna Manarczyk

Matylda Żemajtis

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...