Walk i Szut Sudio z wiosenną kampanią dla Vision Express

Informacja Prasowa - 09.05.2022
213

Walk i Szut Sudio z wiosenną kampanią dla Vision Express

WALK i SZUT SZUT STUDIO z wiosenną kampanią dla Vision Express

Agencja reklamowa Walk oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wiosenną kampanię dla Vision Express. To całkowicie świeża odsłona wizerunku marki, która zwraca się tym razem do młodszego pokolenia i stawia głównie na trendy modowe oraz nowoczesny styl życia. Agencja WALK odpowiada za koncept kreatywny, SZUT SZUT STUDIO za produkcję spotów. 

Wraz ze słoneczną aurą ruszyła najnowsza odsłona kampanii Vision Express. Tym razem przedstawia wiosenną kolekcję marki, w skład w której wchodzą zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne. W spocie możemy zobaczyć grupę młodych ludzi w warszawskiej scenerii, prezentujących najnowsze okulary oraz oprawki dostępne w salonach Vision Express.

To zupełnie inna odsłona wizerunku marki niż ta, którą dotychczas wszyscy mogliśmy poznać. Podczas całego procesu pracy nad kampanią, zwracaliśmy uwagę na każdy najmniejszy szczegół, aby nie tylko zaskoczyć odbiorców, ale przede wszystkich jak najlepiej wpasować się w ich gusta. Nie ukrywam, że praca przy tak nowoczesnych i świeżych kampaniach sprawia wyjątkowo dużo radości i satysfakcji  – komentuje Olga Chełchowska, Account Director w Walk.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=khV6OcDaER8

Kampanię można już zabaczyć w telewizji oraz Internecie. Jest także wspierana działaniami w kanałach social media. Reżyserem spotu jest Tomasz Goldbaum-Wlaziński, a operatorem obrazu Jakub Giza. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.

 

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...